Miksei samaan konkurssiin kateista lähtien uusiksi? Niistä se virtausvastus , jos jostain , löytyy.
EDIT : Jaha äänistähän tässä näemmä puhuttiin
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Itse ostaisin Blue Flamen (ja ehkä joskus ostankin?). Kyselin aikoinaan yhdeltä ebaysta ostaneelta jampalta Englannista mitä tykkäsi ja tykkäsi kovasti. Jotain pätkää taisi löytyä youtubestakin.
Tämä tietysti tilataan halvalla vaikka rengaslastin kanssa Camskillistä. 900 euroa pakoputkesta...juu ei.
Niin joo, löyty tota putkea vaihtaessa todennäköinen syy oudoille soundeille, potilas on ollut joskus jonkin sortin leikkauksessa,
rintakehä avattu ja hitsattu kiinni ja olihan siellä jotain irtikin.
Mulla on takavaimentimen tilalla nykyisin suorat rosteriputket, hintaa tuli 40e itse hitsaamalla.
Äänet on järkyttävät kun hipaisetkin kaasupolkimeen, mutta todella racet taas toisaalta. Tulee mieleen joku kyykkypyörä kun oikeen kurmoottaa.
En suosittele herkkäkorvaisille, en todellakaan.
Joo on varmaan aika möyhyt, mitä nyt kokeilin tos asennellessa kokonaan ilman vaimenninta
Eisenmann race soi hienon tasaisesti. Ei ole kuitenkaan ehkä niin racerace kun monet hakevat, mutta kun välistä ottaa katalysaattorit pois on ääni tosi kisamainen korkeilla kierroksilla, olematta sietämätön rauhallisessa ajossa.
Comment