Vieraan merkkisessä autossa olis ny pemarin nopeusmittarin sisuskalut paikallaan ja myös pemarin lukkoperä on paikallaan ja ajettukin on , hyvin pitää lukko.
Kaks napanen piuha on myös veettynä perämurikalle , jossa kaks napanen anturi. Minkäänlaista kytkentää en oo uskaltanu vielä tehä , etten tekis vahinkoa.
Periaatteessa mittarinpuolipään kytkennät on tiedossa , mutta miten se perän nopeusanturi...?
Syötetäänkö sinne plussaa ja otetaan pulssina toisesta navasta ulos?
Onko anturin navoilla merkitystä kytkemisen suhteen?
Vai miten se oli?
Toivottavasti joku osais kertoa...
Kaks napanen piuha on myös veettynä perämurikalle , jossa kaks napanen anturi. Minkäänlaista kytkentää en oo uskaltanu vielä tehä , etten tekis vahinkoa.
Periaatteessa mittarinpuolipään kytkennät on tiedossa , mutta miten se perän nopeusanturi...?
Syötetäänkö sinne plussaa ja otetaan pulssina toisesta navasta ulos?
Onko anturin navoilla merkitystä kytkemisen suhteen?
Vai miten se oli?
Toivottavasti joku osais kertoa...
Comment