Ei varsinainen ongelma mut kysellään nyt täällä ongelma alueella. Eli pitäis nuo 530dA:n moottorin tukikumit vaihtaa, niin onko tuossa hommassa mitään ihmeellistä? Ilmeisesti ne saa vaihdettua alakautta ilman suurempia purkutöitä? Moottoria tunkkaa hivenen ylös... mahtuuko nuo vahtamaan helposti sinne väliin vai pitääkö huomioida jotain juttuja? Miten voi varmistua että nuo tukikumeihin tulevat alipaineletkut on ehjät? Motti käyntiin ja letku suuhun?
Samalla vaihtuu laatikon tukikumit mut niissä nyt ei oo mitään ihmeellistä... Kaikki kumit on jo hankittuna.
Edit: Jaahas ok, modet siirsi tän tekniikka osastolle...
Samalla vaihtuu laatikon tukikumit mut niissä nyt ei oo mitään ihmeellistä... Kaikki kumit on jo hankittuna.
Edit: Jaahas ok, modet siirsi tän tekniikka osastolle...
Comment