Joo---
Yllättävä vaiva on alkanut kummitella E60, 530dA:ta.
Elikkä sisämelu on jo melua ja pyöränlaakeri on epäilyslistan kärjessä.
Oireet on tyypilliset pyöränlaakerioireyhtymään viittaavat, tien kallistuksesta/kaarteen suunnasta riippuvaan "vollotusta" ja hiukan epätäsmällistä ohjaustuntumaa.
267 tkm on mittariin tullut kilsoja.
En ole aiemmin joutunutkaan laakerihommiin pemuissa, huolimatta rajuistakin ajomääristä ja raskaasta käytöstä.
Miten siis "kupletin juoni" menee laakerinvaihdossa? Onko erikoisia työkaluja? Sujuuko vaihto kotosalla pikkuperkeleiden keralla, vai tarvitaanko jo järeämpiä saatanoita avuksi? Lekaa?? Vai suosiolla korjaamolle?
Millaisia ajomääriä olette kokeneet pyöränlaakereiden kans?
Samalla taidan vaihtaa ne lekentaariset alatukivarret ja katsastaisin tämän auton.. on jo myöhässä melkeen puolivuotta..
Yllättävä vaiva on alkanut kummitella E60, 530dA:ta.
Elikkä sisämelu on jo melua ja pyöränlaakeri on epäilyslistan kärjessä.
Oireet on tyypilliset pyöränlaakerioireyhtymään viittaavat, tien kallistuksesta/kaarteen suunnasta riippuvaan "vollotusta" ja hiukan epätäsmällistä ohjaustuntumaa.
267 tkm on mittariin tullut kilsoja.
En ole aiemmin joutunutkaan laakerihommiin pemuissa, huolimatta rajuistakin ajomääristä ja raskaasta käytöstä.
Miten siis "kupletin juoni" menee laakerinvaihdossa? Onko erikoisia työkaluja? Sujuuko vaihto kotosalla pikkuperkeleiden keralla, vai tarvitaanko jo järeämpiä saatanoita avuksi? Lekaa?? Vai suosiolla korjaamolle?
Millaisia ajomääriä olette kokeneet pyöränlaakereiden kans?
Samalla taidan vaihtaa ne lekentaariset alatukivarret ja katsastaisin tämän auton.. on jo myöhässä melkeen puolivuotta..

Comment