Eli mittarissa sellanen vika että kun lähtee ajamaan kuuluu hetken sellainen surina/rutina mittaristosta ihan kuin jostain säätyvästä jutusta olisi mennyt laakerit.
sitten se oikea vaiva eli EML valon syttyminen. lueskalin muitten kirjotuksia mutta en nähny että muilla olisi saman lainen syttymis syy ainakaan.
normi rauhallisessa ajossa valo ei syty, eikä myöskään talvella/hiekkatiellä/sateella kaahatessa mitään ongelmaa.
Mutta sitten kuivalla säällä kun laskee vaikka lintassa ja ottaa pitoa EML sytty tai kun koittaa lähteä kovilla kierroksilla ja päästää kytkimen EML syttyy tai isompi töyssy niin taas syttyy... eli se syttyy oikeestaa aina vaa sillon jos ajotyyli on "töksähtelevä" eikä luistata kytkimellä silleen että ajo on tasaista. tasasella ajolla saa vetää kierrokset punasen rajalle eikä syty.
Ja vaikka eml palaa luistonesto ja vakionopeuden säädin pelaa silti.
Sitten nyt on autosta käynyt kuulumaan kylmänä sellain koliseva ääni koneen takaanta eli lootasta/kytkimestä.
Eli poimiikos joku anturi sielt lootasta/kytkimestä eml boxille?
Autona siis 535 -89 180tkm
sitten se oikea vaiva eli EML valon syttyminen. lueskalin muitten kirjotuksia mutta en nähny että muilla olisi saman lainen syttymis syy ainakaan.
normi rauhallisessa ajossa valo ei syty, eikä myöskään talvella/hiekkatiellä/sateella kaahatessa mitään ongelmaa.
Mutta sitten kuivalla säällä kun laskee vaikka lintassa ja ottaa pitoa EML sytty tai kun koittaa lähteä kovilla kierroksilla ja päästää kytkimen EML syttyy tai isompi töyssy niin taas syttyy... eli se syttyy oikeestaa aina vaa sillon jos ajotyyli on "töksähtelevä" eikä luistata kytkimellä silleen että ajo on tasaista. tasasella ajolla saa vetää kierrokset punasen rajalle eikä syty.
Ja vaikka eml palaa luistonesto ja vakionopeuden säädin pelaa silti.
Sitten nyt on autosta käynyt kuulumaan kylmänä sellain koliseva ääni koneen takaanta eli lootasta/kytkimestä.
Eli poimiikos joku anturi sielt lootasta/kytkimestä eml boxille?
Autona siis 535 -89 180tkm
Comment