elikkäs mikähän mahtais olla syynä kun auto ei lähde kiihtymään normaalisti kun kaasua painaa, tuntuu kuin joku ahdistaisi kiihdytysvaiheessa ja pahasti.. välil kun polkee kaasun pohjaan niin ei tapahdu oikeen mitään, mutta sitten yhtäkkiä saattaa nykästä ja lähteä kiihtymään normaalisti.. mistähän vikaa kannattaisi ruveta etsimään, tulpista yms..?? kyseessähän on siis e36 m3:nen..! auto ei vastaa kaasuun millään vaihteella normaalisti..
kaasu ei vastaa..!
Collapse
X
-
Tuohon saat tiedon parhaiten soittamalla merkkiliikkeeseen.Originally posted by B_MAN View Postpitää koittaa saada testeriin joku päivää..
Mitkäs tulpat E36 3.2l m3 muuten pitää hommata jos vaihtelen nekin samalla, ja paljonkohan ne mahtaa maksaa..??BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
vaikeaksi menee..
sain käytettyä ämmän testirissä ja kone valittikin jotain imunokka akselin asento tunnistimen jatkuvaa häiriötä tai jotain sinne päin.. korjaaja sanoi että vika on kuulemma imupuolen vanoksessa, että sieltä ei tule käskyä..! sille sähköliittimelle mikä lähtee vanokselta tuli normaali virrat eli siinäkään vika ei nähtävästi ole..! joten osaaks kukaan sanoa onkohan toi vanos nyt niinkuin sökö vai voisiko vika olla jossain muualla, vähän edullisemmassa osassa..??? :S
onko kellään kokemusta tällaisesta ongelmasta..?
mistä saa ton vanoksen muuten tilattua kaikkein edullisimmin jos sen nyt joutuu vaihtaa..? ja auton käytin siis pelkässä pikkuhuoltolassa jossa oli testeri, en missään bmw:n merkkihuollossa..! tietääks kukaan missäpäin suomea on muuten osaavia M3 mekaanikkoja ja korjaamoita jotka tietävät enemmän näistä koneista, mahdollisimman lähellä itä-suomea..!)
Comment
-
No eiköhän kannata heti ensiksi vaihtaa se nokka-akselin asentotunnistin?Originally posted by B_MAN View Postsain käytettyä ämmän testirissä ja kone valittikin jotain imunokka akselin asento tunnistimen jatkuvaa häiriötä tai jotain sinne päin.. korjaaja sanoi että vika on kuulemma imupuolen vanoksessa, että sieltä ei tule käskyä..!Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
Comment