Announcement

Collapse
No announcement yet.

535D moottorin päivitys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • msp75
    Bimmer Rookie
    • Jun 2008
    • 123
    • Heinola

535D moottorin päivitys

kävin koeajamassa -06 535d touringin ja en tiedä johtuiko auton erinomaisista ajo-ominaisuuksista vai mistä mutta kokemus jäi odotuksia laimeammaksi, korostan että puhun nyt vain suorituskyvystä persdynolla mitattuna!!!

itsellä päivitetty ( +200hp/500nm ) -02 530dA jolla tullut ajettua viimeisen vuoden aikana yli 50 000km ja odotin isompaa eroa suorituskyvyssä.

kysymys kuuluukin kuinka paljon tuon 535d:n luonne muuttuu jos sen esim. karalla päivittää?
    on tullut luettua paljon e60.net foorumia ja siellä joku kertoi että vakiopyörillä päivityksen jälkeen ajonvakautuksen valo vilkkui jatkuvasti 120-140km/h saakka ja kun vaihtoi leveämmät renkaat valo vilkkui enää 70km/h saakka, ei ollut koeajamassani autossa sitä tuntua että olisi perä meinannut irrota tiestä.
    Last edited by msp75; 28-07-2009, 11:04.
  • FastDsl
    Bimmer Rookie
    • Apr 2003
    • 178
    • nollayhdeksän

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=161103&page=7 Tuota ketjua kun selailet niin sieltä löytyy jonkin verran juttua asiasta. mm. dyno käyrä mun autosta. Ja kyllä se luonne ja kulku muuttuu aika paljon Mitään suorituskykymittaustuloksia mulla ei ole antaa. Sen huomasin itsekin, kun sain 535d alle, että vauhti ei tunnu. Mittarista sen vauhdin vasta huomaa.
    Musta 335i E91 N55
    Musta 520d F11
    Musta 535d E60
    Musta 320d E91
    Musta 330d E46

Comment

• msp75
      Bimmer Rookie
      • Jun 2008
      • 123
      • Heinola

kiitos!!! vaimo sanoi seuranneensa takapenkiltä mittaria ja oli kuulemma vauhti kasvanut nopeasti.
      oon tuotakin ketjua lukenut mutta helpottaa kummasti kun kuulee että päivitettynä luonne ja kulku muuttuvat aika paljon.
      Last edited by msp75; 30-07-2009, 10:07.

Comment

• msp75
        Bimmer Rookie
        • Jun 2008
        • 123
        • Heinola

nii siulla olikii se dpf poistettu, onko kellään kokemuksia jos tuota ei oo poistettu miten auton luonne muuttuu pelkällä ohjelmiston päivityksellä?

Comment

• Kähmy
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2007
          • 422
          • Kempele

Itse huomasin ihan saman FastDsl, "mikä ihme tässä on kun ei potkaise ja revi" ja mittarissa kaksi markkaa...piti vetää uudestaan 0-200 kun ei uskonut ja ei se todella persdynolla tunnu. Mutt maisema alkaa vaihtua ja mittari laukkaa...

-Kähmy
          e46 325xi
          Yamaha FZR 1000 EXUP
          ex-e39 530i Touring

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡