Mä en ainakaan maksais koskaan mitään venomeista, koska ne on niin helevetin rumat.. :(=)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TSW Venom Arvo?
Collapse
X
-
Originally posted by HemiRobi: Minä taas en näe edes joka päivä suoria/virheettömiä käytettyjä TSW:n tai välttämättä minkään muunkaan valmistajan vanteita. Käyttökelpoisia kyllä, mutta virheettömiä en. Henskille: BBS, Ronal, OZ, Rial, Momo tai ATP ryhmästä löytyy tässä suhteessa useimmiten käyttöä parhaiten kestävät, näistä yleisimmistä muutaman mainitakseni.
Entäs millä valmistajalla on paras hinta/laatu-suhde?
EDIT:
Unohtuipa mainita että olen kuullut sanottavan, jotta TSW = Toisinaan Suorat Wanteet :-) Henk. koht. ei mitään kokemusta, paitsi että Venomit näyttävät äärimmäisen typeriltä melkein kaikkien autojen alla.Last edited by xprt; 17-05-2005, 09:24.
Comment
-
-
Originally posted by kostiIhan näin asiaan jotenkin liittyen, kun tutun e34:ssa oli ostettaessa tuollaset hyväkuntoset BBS RS1, muistaakseni kokoa 8x16 ja 9x16.. ilmeisesti eivät ihan halvat rimpulat, tai ainakin näin ymmärsin?
Ei halvat, mutta tosiaan 4x100 + 16"+ leveillä kehillä taitaa olla se halutuin yhdistelmä niissä. Tosin suomesta saa muitakin malleja hakea.
Katso piruuttasi ebaysta ...
Comment
-
-
vielä TSW:stä...
itellä alla pyörii kolmenelosessa 18" venom...nyt kun uusin renkaat niin yllätyin kuinka suorana ne oli pysynyt vaikka vanhat vanteet ovatkin!ei ikinä olis uskonut!teeäsweestä...
tuli ihan kohtalaisesti ajettua niillä viime syksynä täällä routavaurioiden luvatussa maassa,rovaniemellä...
eihän mulla muuten olisi tsw:n vanteita mutta kun sattui tulemaan auto kaupassa mukana!en kyllä aikaisemmista kokemuksista voi tuota merkkinä kehua,mutta tämä sarja on vissiin ihme yksilöitä!
Comment
-
-
Originally posted by Mikki35ivielä TSW:stä...
itellä alla pyörii kolmenelosessa 18" venom...nyt kun uusin renkaat niin yllätyin kuinka suorana ne oli pysynyt vaikka vanhat vanteet ovatkin!ei ikinä olis uskonut!teeäsweestä...
tuli ihan kohtalaisesti ajettua niillä viime syksynä täällä routavaurioiden luvatussa maassa,rovaniemellä...
eihän mulla muuten olisi tsw:n vanteita mutta kun sattui tulemaan auto kaupassa mukana!en kyllä aikaisemmista kokemuksista voi tuota merkkinä kehua,mutta tämä sarja on vissiin ihme yksilöitä!Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.
Comment
-
Comment