Announcement

Collapse
No announcement yet.

TSW Venom Arvo?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • L.H
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 2481
    • Lohja

Mä en ainakaan maksais koskaan mitään venomeista, koska ne on niin helevetin rumat.. :(=)
    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

Comment

• Vilikki
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 6309
      • Raahe

Joo saattas iteltäkin jäädä ostamatta ton ulkonäön takia. Mut sehän on vaan mun mielipide ja jokainen saa tehdä mitä tahtoo.
      BMW e36 316i Turbo Compact

Comment

• hydesport
        Bimmer Rookie
        • Dec 2002
        • 154
        • Fin

Originally posted by L.H
        Mä en ainakaan maksais koskaan mitään venomeista, koska ne on niin helevetin rumat.. :(=)
        Totta!!

Comment

• kosti
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 1713
          • Vantaa/Lappeenranta

Ihan näin asiaan jotenkin liittyen, kun tutun e34:ssa oli ostettaessa tuollaset hyväkuntoset BBS RS1, muistaakseni kokoa 8x16 ja 9x16.. ilmeisesti eivät ihan halvat rimpulat, tai ainakin näin ymmärsin?
          Ex:320i Touring M-Sport -97 | E34 535i -89 | E34 525i -89

Comment

• xprt
            Bimmer Rookie
            • Aug 2004
            • 38
            • Oulu

Originally posted by Hemi
            Robi: Minä taas en näe edes joka päivä suoria/virheettömiä käytettyjä TSW:n tai välttämättä minkään muunkaan valmistajan vanteita. Käyttökelpoisia kyllä, mutta virheettömiä en. Henskille: BBS, Ronal, OZ, Rial, Momo tai ATP ryhmästä löytyy tässä suhteessa useimmiten käyttöä parhaiten kestävät, näistä yleisimmistä muutaman mainitakseni.
            Sinä kun Hemi tunnut näistä vanneasioista tietävän, niin kerropas mielipiteesi originaaleista BMW-vanteista. Osan malleista valmistaa ainakin BBS mutta entäs loput? Eli ovatko kaikki huippulaatua, kevyitä ja kestäviä?

Entäs millä valmistajalla on paras hinta/laatu-suhde?

EDIT:

Unohtuipa mainita että olen kuullut sanottavan, jotta TSW = Toisinaan Suorat Wanteet :-) Henk. koht. ei mitään kokemusta, paitsi että Venomit näyttävät äärimmäisen typeriltä melkein kaikkien autojen alla.
            Last edited by xprt; 17-05-2005, 09:24.

Comment

• Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

Kyllähän nuo orggisvanteet yleensä on vähintään kohtuullisia laaullisesti. Kovin keveitä harvemmiten. Minun mielestä paras hinta/laatusuhde on konttituodulla Ronalilla.

Comment

• spu
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2003
                • 528
                • Tampere

Originally posted by kosti
                Ihan näin asiaan jotenkin liittyen, kun tutun e34:ssa oli ostettaessa tuollaset hyväkuntoset BBS RS1, muistaakseni kokoa 8x16 ja 9x16.. ilmeisesti eivät ihan halvat rimpulat, tai ainakin näin ymmärsin?

Ei halvat, mutta tosiaan 4x100 + 16"+ leveillä kehillä taitaa olla se halutuin yhdistelmä niissä. Tosin suomesta saa muitakin malleja hakea.

Katso piruuttasi ebaysta ...

Comment

• Mikki35i
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2004
                  • 79

vielä TSW:stä...
                  itellä alla pyörii kolmenelosessa 18" venom...nyt kun uusin renkaat niin yllätyin kuinka suorana ne oli pysynyt vaikka vanhat vanteet ovatkin!ei ikinä olis uskonut!teeäsweestä...
                  tuli ihan kohtalaisesti ajettua niillä viime syksynä täällä routavaurioiden luvatussa maassa,rovaniemellä...
                  eihän mulla muuten olisi tsw:n vanteita mutta kun sattui tulemaan auto kaupassa mukana!en kyllä aikaisemmista kokemuksista voi tuota merkkinä kehua,mutta tämä sarja on vissiin ihme yksilöitä!

Comment

• Baur TC
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2004
                    • 112
                    • Turku

Originally posted by Mikki35i
                    vielä TSW:stä...
                    itellä alla pyörii kolmenelosessa 18" venom...nyt kun uusin renkaat niin yllätyin kuinka suorana ne oli pysynyt vaikka vanhat vanteet ovatkin!ei ikinä olis uskonut!teeäsweestä...
                    tuli ihan kohtalaisesti ajettua niillä viime syksynä täällä routavaurioiden luvatussa maassa,rovaniemellä...
                    eihän mulla muuten olisi tsw:n vanteita mutta kun sattui tulemaan auto kaupassa mukana!en kyllä aikaisemmista kokemuksista voi tuota merkkinä kehua,mutta tämä sarja on vissiin ihme yksilöitä!
                    Mul oli autos paikal 17" venomit ku ostin ja on edelleen ku en oo saanu aikaseks uusii rahan takia. 18" tulos... Mut kyl mul on ainaki suorat eikä mitää ongelmaa oo vaik joku onki joskus ajanu kanttariin pari puolaa... Taitaa olla toinen sarja näitä ihme yksilöitä.
                    Jos ei silmää miellytä, tee asialle siis jotai.

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎