Announcement

Collapse
No announcement yet.

Powerfilter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wiltsu
    Newbiemmer
    • Jun 2009
    • 13
    • mikkeli

Powerfilter

Moro!

Mulla on tuollainen 325 (e36) vm-93 oleva BMW, ja ajattelimpa tuossa että pitäskö tuollinen powerfilter siihen ostaa, kun muutenkin olen ilmanputsaria ostamassa? Onko tuosta powerfilteristä mitään hyötyä/haittoja? Miten esim. semmosen kartiosuodattimen saa käymään siihen vanhan tilalle?

Oon vähän ihmeissään kun en oikeen mitään tietoa tuosta löytänyt?
  • Rudenorth
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 2415
    • Iisalmi

Originally posted by wiltsu View Post
    Moro!

Mulla on tuollainen 325 (e36) vm-93 oleva BMW, ja ajattelimpa tuossa että pitäskö tuollinen powerfilter siihen ostaa, kun muutenkin olen ilmanputsaria ostamassa? Onko tuosta powerfilteristä mitään hyötyä/haittoja? Miten esim. semmosen kartiosuodattimen saa käymään siihen vanhan tilalle?

Oon vähän ihmeissään kun en oikeen mitään tietoa tuosta löytänyt?
    Osta vain uus suodatin siihen alkuperäiseen boxiin. Kartiofiltterit suodattavat paljon huonommin ja imevät kuumaa ilmaa konehuoneesta. Joku muistaakseni täältä penkitti vakiolla ja kartiolla, jälkimmäisellä tehot vain laskivat.
    MB W204 C320 CDI
    Kawasaki Ninja ZX-7R

Comment

• wiltsu
      Newbiemmer
      • Jun 2009
      • 13
      • mikkeli

Originally posted by Rudenorth View Post
      Osta vain uus suodatin siihen alkuperäiseen boxiin. Kartiofiltterit suodattavat paljon huonommin ja imevät kuumaa ilmaa konehuoneesta. Joku muistaakseni täältä penkitti vakiolla ja kartiolla, jälkimmäisellä tehot vain laskivat.
      Selvä, juuri tuota vähän epäilinkin. Mistäs noita filttereitä tuohon orggiskoteloon sitten kanntattaa ostaa ja onko niitä hirveesti erilaisia? Vai kannattaako vaan ostaa varaosakaupasta semmoinen alkuperäinen filteri?

Comment

• r.w.
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2510
        • Länsirannikko

Originally posted by wiltsu View Post
        Vai kannattaako vaan ostaa varaosakaupasta semmoinen alkuperäinen filteri?
        Kannattaa, eikä ne merkkiliikkeen tiskilläkään kalliita ole.
        1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎