Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 tdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Givelä
    Newbiemmer
    • Dec 2008
    • 8

    525 tdi

    Eli kyseinen auto ei lähde kunnolla käyntiin, joutuu sahaamaan aika kauan. Mikä neuvoksi? Autoa hieman piristetty, en usko että vika on hehkuissa koska vaikka auto olisi lämmin saa sahata. syöttöä on aika paljon mutta en tiedä vaikuttaako.
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Vikakoodien lukuun, turhaa arvailla.

    Ps. Se ei ole sitten mikään VAGina.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • macofin
      Newbiemmer
      • Mar 2009
      • 12
      • finland

      #3
      löpöraja

      Originally posted by Givelä View Post
      Eli kyseinen auto ei lähde kunnolla käyntiin, joutuu sahaamaan aika kauan. Mikä neuvoksi? Autoa hieman piristetty, en usko että vika on hehkuissa koska vaikka auto olisi lämmin saa sahata. syöttöä on aika paljon mutta en tiedä vaikuttaako.
      kokeileppa laittaa lisää soppaa tankkiin siirtopumppu voi olla yksi syy tuohon
      laita vaik reilu puoleen tankkii ja kokeile uusiks!!! jos ei sitten jo ole tavaraa tankis!!!

      Comment

      • Givelä
        Newbiemmer
        • Dec 2008
        • 8

        #4
        -

        koikeiltu jo ei auttanu

        Comment

        • RuSi_
          Bimmer Rookie
          • Mar 2009
          • 34
          • Vimpeli

          #5
          Suuttimet käteen ja huoltoon. Jos ei sillä tule kuntoon niin nestepää vaihtoon. Siinä pumpussa kun saattaa olla 12mm kiinapää. Ja jos sekään ei auta niin sitten kansi pöydälle.. T. auton entinen omistaja..

          Comment

          • muuris
            BTCF Member
            • Aug 2002
            • 3501
            • Jyväskylä

            #6
            Johan on aprillipäivän juttuja. Entinen omistaja voisi perustella noita heittojaan hieman.

            Todennäköisesti on kuitenkin se perinteinen, eli ajoitus ei ole ihan kohdallaan. Tarkastus ja tarvittaessa säätö. FAQ.

            Tuskin on suuttimissa mitään, ellei ole oikeasti tietoa että ovat huonokuntoiset. Ei silti selittäisi pitkää sahaamista, huonoa käyntiä aiheuttaisivat enemminkin. Nestepään vaihto ei auta tuohon yhtään, ellei säädin ole tapissaan, sammutinsolenoidi ja (pumpun sisäinen) siirtopumppu kunnossa ja siltikään ei tule tippakaan ainetta suutinputkista. Myös ne Boschin päät taitaa muuten tulla Kiinasta (tehtaalta, jolla leimaamisoikeus -- kaikilla ei ole).
            E30 325iX '86
            Instagram

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎