Eli kyseinen auto ei lähde kunnolla käyntiin, joutuu sahaamaan aika kauan. Mikä neuvoksi? Autoa hieman piristetty, en usko että vika on hehkuissa koska vaikka auto olisi lämmin saa sahata. syöttöä on aika paljon mutta en tiedä vaikuttaako.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525 tdi
Collapse
X
-
Vikakoodien lukuun, turhaa arvailla.
Ps. Se ei ole sitten mikään VAGina.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
löpöraja
Originally posted by Givelä View PostEli kyseinen auto ei lähde kunnolla käyntiin, joutuu sahaamaan aika kauan. Mikä neuvoksi? Autoa hieman piristetty, en usko että vika on hehkuissa koska vaikka auto olisi lämmin saa sahata. syöttöä on aika paljon mutta en tiedä vaikuttaako.
laita vaik reilu puoleen tankkii ja kokeile uusiks!!! jos ei sitten jo ole tavaraa tankis!!!
Comment
-
-
Johan on aprillipäivän juttuja. Entinen omistaja voisi perustella noita heittojaan hieman.
Todennäköisesti on kuitenkin se perinteinen, eli ajoitus ei ole ihan kohdallaan. Tarkastus ja tarvittaessa säätö. FAQ.
Tuskin on suuttimissa mitään, ellei ole oikeasti tietoa että ovat huonokuntoiset. Ei silti selittäisi pitkää sahaamista, huonoa käyntiä aiheuttaisivat enemminkin. Nestepään vaihto ei auta tuohon yhtään, ellei säädin ole tapissaan, sammutinsolenoidi ja (pumpun sisäinen) siirtopumppu kunnossa ja siltikään ei tule tippakaan ainetta suutinputkista. Myös ne Boschin päät taitaa muuten tulla Kiinasta (tehtaalta, jolla leimaamisoikeus -- kaikilla ei ole).
Comment
-
Comment