huomattavasti halvemmalla pääset kun otat pätkän johtoa käteen, laitat virrat päälle (avain asentoon 2 mutta et starttaa).
Yhdistä pinni 7 ja maa. ~3,25 sekunttia nollaa öljyvaihtovalon ja ~11 sekunttia nollaa lisäksi huoltovalon. Maa löytyy pinnistä 19 tai ihan auton korista.
Suoritin saman operaation pari viikkoa sitten. 04/92 325i (E36).
huomattavasti halvemmalla pääset kun otat pätkän johtoa käteen, laitat virrat päälle (avain asentoon 2 mutta et starttaa).
Yhdistä pinni 7 ja maa. ~3,25 sekunttia nollaa öljyvaihtovalon ja ~11 sekunttia nollaa lisäksi huoltovalon. Maa löytyy pinnistä 19 tai ihan auton korista.
Suoritin saman operaation pari viikkoa sitten. 04/92 325i (E36).
Ei pysty. Mut eiköhän täällä jollain ole bägin kuittauslaite.
Tolla "pikku Bimmeristin" kysymällä laitteellahan sen pystyy nollaamaan.
Itselleni riittäisi pelkki halpa bägin nollauslaite, kun tuppaa zetassa syttymään satunnaisesti bägivalo ilman pätevää syytä muutaman kerran kesässä
Tolla "pikku Bimmeristin" kysymällä laitteellahan sen pystyy nollaamaan.
Itselleni riittäisi pelkki halpa bägin nollauslaite, kun tuppaa zetassa syttymään satunnaisesti bägivalo ilman pätevää syytä muutaman kerran kesässä
Sama vika rahikaisella. Kyseessä e36 ja valo syttyy satunnaisesti. Mistä olette ostaneet ja mihin hintaan? Elekma noita ainakin myy 79€ hintaan?
Tolla "pikku Bimmeristin" kysymällä laitteellahan sen pystyy nollaamaan.
Itselleni riittäisi pelkki halpa bägin nollauslaite, kun tuppaa zetassa syttymään satunnaisesti bägivalo ilman pätevää syytä muutaman kerran kesässä
Vikakoodeja luettu? Kyllä siitä jotain pitäisi muistiin jäädä... :think
Vikakoodeja luettu? Kyllä siitä jotain pitäisi muistiin jäädä... :think
On luettu, viime kesänä alhainen jännite(ilmeisesti korjaantui uudella akulla) ja tänä kesänä pelkääjän puolen matto(ilmeisesti liitin) Liittimen voisi tietysti poistaa ja tinata piuhat yhteen.(näin tehdään myös Laakkosella)
Mutta jos löytyy halpa bägin nollaislaite, niin ostan vaikka huvikseen.
Jos vähän ebayta selailee niin löytyy vähän reilulla 30€ piuhaa ja ohjelmistoa millä voi lukea vikakoodit ja nollailla vaikka kaikki joulukuusen valot... Että en menisi tuollaisesta ensimmäisen postauksen tuotteesta 65€ maksamaan.
BMW Scanner 1.3.6:n näyttää saavan 31.5€ kotiin toimitettuna ja Carsoft 6.5 Bemarille 42.7€
Ja aiemmalle vastaajalle, ei syty käänettäessä. Yksikin aamu syttyi kun laitoin auton päälle, mutta käännettäessä kuuluu ratin ja slipringin läheltä todella ärsyttävää rahinaa. Veikkaan nyt suoralla perstuntumalla, että sieltä on mennyt johtosarja naks. Täytyypi tutkailla.
Ja vikavalo muuten syttyi heti nollausken jälkeen uudestaan.
Rupes jo kyrpii tää odottelu ja arvailu nii soittelin läpi nuo huoltamot, paikallisella amiksella sain sitten nollattua airbagin , ja huolto-öljy valot DIY.
Että kiitos vain vinkistä
Carsoft vois ollakkin parempi hankinta ku tuo perus nollaus laite..
Jos vähän ebayta selailee niin löytyy vähän reilulla 30€ piuhaa ja ohjelmistoa millä voi lukea vikakoodit ja nollailla vaikka kaikki joulukuusen valot... Että en menisi tuollaisesta ensimmäisen postauksen tuotteesta 65€ maksamaan.
BMW Scanner 1.3.6:n näyttää saavan 31.5€ kotiin toimitettuna ja Carsoft 6.5 Bemarille 42.7€
Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta itsellä olisi tarvetta piuhalle/ohjelmistolle, jolla voisi lukea ja nollailla vikakoodit (myös airbag/abs-järjestelmä) BMW:eistä sekä 2000-> VAGinoista.
Onkohan moista olemassa ja mihin hintaan niitä suunnilleen saa?
Comment