Announcement

Collapse
No announcement yet.

tbo pakosarja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hiltuning
    Bimmer Rookie
    • Sep 2007
    • 142
    • NILSIÄ

    tbo pakosarja

    nyt tarviis äkkiä neuvoo onko pulssipesälliselle ahtimelle hirveesti eroja jos tekee pakosarjan 123/456 vai 153/624 nimittäin tuolla jälkimmäisellä tulee melkonen käärmeenpesä??
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #2
    Miksi ihmeessä haluaisit tehdä 153/624 sarjan?
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Hiltuning
      Bimmer Rookie
      • Sep 2007
      • 142
      • NILSIÄ

      #3
      tuotahan minä kysyinkin? eli onko merkitystä heräämisessä tai jossain kun ahdin on pulssipesällinen..

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        No varmasti on, jo pelkästään siksi että tulee kilometri putkea ja ihan friikit sytytysvälit pesiin

        123 - 456 se kuuluu tehdä, onko jollain ollut tuollainen 153/624 vai mistä moinen idea?
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Hiltuning
          Bimmer Rookie
          • Sep 2007
          • 142
          • NILSIÄ

          #5
          jostain oon kuullu et sytytys järjestyksen mukaan oltava jos on jaetulla pesällä.. tietysti helpommalla pääsee jos tekee sen 123...

          Comment

          • Tuiske
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2004
            • 1441
            • Lempäälä

            #6
            Originally posted by Hiltuning View Post
            jostain oon kuullu et sytytys järjestyksen mukaan oltava jos on jaetulla pesällä.. tietysti helpommalla pääsee jos tekee sen 123...
            No nimenomaan sytytysjärjestyksen mukaan niin että joka toinen sytytys menee toiseen rööriin
            Corvette C4 LT4 TURBO
            Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

            Comment

            • Hiltuning
              Bimmer Rookie
              • Sep 2007
              • 142
              • NILSIÄ

              #7
              eli tilanne 1/1 pitää vielä pari vastausta katella ja jatkaa hitsailuja..

              Comment

              • Tuiske
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2004
                • 1441
                • Lempäälä

                #8
                Siis mietippäs nyt. Juurikin tuo 123/456 on oikea. Siinä menee joka toinen sytytys eri rööriin. Eli miggi vaan soimaan
                Corvette C4 LT4 TURBO
                Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

                Comment

                • Cell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7037
                  • Uusikaupunki

                  #9
                  Kyllä Tuiske ihan samaa mieltä on ku minäkin.
                  325i -08
                  i3 REx -17
                  M5 -98 Imolarot
                  535i -90 N/A project (maatumassa)

                  Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                  Comment

                  • Hiltuning
                    Bimmer Rookie
                    • Sep 2007
                    • 142
                    • NILSIÄ

                    #10
                    kyllähän se niin olikii ku rupes oikeen miettimään eli helpotti huomattavasti rojektia

                    Comment

                    • Hiltuning
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2007
                      • 142
                      • NILSIÄ

                      #11
                      voi poistaa!!

                      Originally posted by Hiltuning View Post
                      nyt tarviis äkkiä neuvoo onko pulssipesälliselle ahtimelle hirveesti eroja jos tekee pakosarjan 123/456 vai 153/624 nimittäin tuolla jälkimmäisellä tulee melkonen käärmeenpesä??


                      ....................

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎