Originally posted by wta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä ahdin tämä on?
Collapse
X
-
Originally posted by BmwPunisher View Postmitä jos ei? nyt ei enää jossitella vaan nyt halutaan faktat pöytään onko tämä Eaton vaiko ei?
Eiköhän se asia tullut jo selväksi,se ei ole EATON. Ei kai tässä huuto äänestykseen tarvii alkaa??
Jos Eatonin jälleen myyjä sanoo ,että ahdin ei ole eatonin mallistoon kuuluva,niin eiköhän se jo jotain kerro,ja FAKTOILLA..
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postmitä jos ei? nyt ei enää jossitella vaan nyt halutaan faktat pöytään onko tämä Eaton vaiko ei?
Mitä faktoja sä haluat? Pitääkö tässä alkaa joltain eatonin pääsuunnittelijalta hankkimaan valaehtoista vakuutta vai mitä?
Edit: Jos mä olisin sä niin palauttaisin rahat ja yrittäisin kinuta niitä samalla perusteella sulle myyneeltä tai sitten yrittäisin myydä eteenpään oikeilla tiedoilla. Jos ei tuohon halua lähteä niin ehkä helpompi olisi sopia tuon ostajan kanssa tuosta hyvityksestä, mikä ei mielestäni ole kovinkaan paha (50 € + postikulut).Last edited by wta; 28-08-2009, 07:07.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEi olekaan Eaton vaan siitäkin parempi ruuvi jonka myyjä on myynyt tietämättömyyttään... Siis myyjän pitäis antaa hyvitystä? Eikö pikemminkin hänelle pitäisi maksaa lisää kun tuote onkin ilmoitettua parempi?
Eihän sitä edes tiedetä mikä ahdin se edes on.
Paljonko haluaisit että annan,"perin" sen sitten sulta tossa kylillä.Last edited by blury; 28-08-2009, 08:30.
Comment
-
-
Originally posted by blury View PostTuomas tuninki kertoo mielellään miten kyseinen ahdin on parempi kuin eaton m62?
Eihän sitä edes tiedetä mikä ahdin se edes on.
Paljonko haluaisit että annan,"perin" sen sitten sulta tossa kylillä.
Comment
-
-
Originally posted by wta View PostEdit: Jos mä olisin sä niin palauttaisin rahat ja yrittäisin kinuta niitä samalla perusteella sulle myyneeltä tai sitten yrittäisin myydä eteenpään oikeilla tiedoilla. Jos ei tuohon halua lähteä niin ehkä helpompi olisi sopia tuon ostajan kanssa tuosta hyvityksestä, mikä ei mielestäni ole kovinkaan paha (50 € + postikulut).
tinkasin kuitenkin lähtö hinnasta (500e) privoilla 200 euroa.. ja ensimmäinen priva mikä mulle tuli ahtimen
ollessa perillä olisi se, että ahdin on kuulemma fyysisiltä mitoilta tuplasti isompi kuin Eaton M62!?!
mitä tämä nyt ei ainakaan ole.. ettei vain ostaja olisi ollut itse ostamassa jotakin muuta mitä halusi?E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Posttuntuu pahalta alkaa maksamaan takaisin, kun kuitenkin ahtimen kauppa hintana oli vaivaiset 300 euroa..
tinkasin kuitenkin lähtö hinnasta (500e) privoilla 200 euroa.. ja ensimmäinen priva mikä mulle tuli ahtimen
ollessa perillä olisi se, että ahdin on kuulemma fyysisiltä mitoilta tuplasti isompi kuin Eaton M62!?!
mitä tämä nyt ei ainakaan ole.. ettei vain ostaja olisi ollut itse ostamassa jotakin muuta mitä halusi?Ennemmin koko kaupan purkaisin ku rupeisin takas maksamaan paremmasta mitä luultu oli..
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostJaa että tuollainen ahdin pitäisi antaa käytännössä n. 240eur hintaan? Oli se sitten mikä ahdin hyvänsä, niin vaikuttaa kuitenkin siltä että tietoisesti tässä ei ole kukaan kussut ketään silmään.
Juu, tuolla hinnalla kelpaa kyllä itsellekin.
Sitä en väitäkkään että joku olisi tietoisesti kussu silmään,siksi en kaupan purkua ole edes ehdottanut. Kyseessä on kumminkin vastuu siitä mitä myy. Jos itse möisin jollekkin jotain esim. Bemarin alkuperäiset m3 vanteet,vanteet lopulta todettaisiinkin replika vanteiksi. Totta perhana ottaisin vanteet takaisin/palauttaisin osan kauppahinnasta.
Ei tiedä miten itse toimit,mutta koita nyt ymmärtää.
Mun puolesta tää paskanjauhanta ei olisi tarvinnut edes alkaa,kyse on periaatteesta ja osittaisesta hinnan palautuksesta+postikuluista.
Mulle on toisaalta sama,paluttaako myyjä euroakaan,olkoon palauttamatta. Saapahan paskan myyjän maineen kaupanpäälle!
Varmasti morjestan myyjää jossain,on kumminkin memberi.
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Posttuntuu pahalta alkaa maksamaan takaisin, kun kuitenkin ahtimen kauppa hintana oli vaivaiset 300 euroa..
mitä tämä nyt ei ainakaan ole.. ettei vain ostaja olisi ollut itse ostamassa jotakin muuta mitä halusi?
Koita nyt kakistaa ulos,aiotko tulla vastaan vai ei??
Senhän sulle piti riittää,että todistetaan onko ahdin eaton m62 vai ei! Kerran et vaivaannu vastaamaan privassa kysytään nyt sitten täällä näin.Last edited by blury; 28-08-2009, 13:27.
Comment
-
-
Originally posted by blury View PostMulle on toisaalta sama,paluttaako myyjä euroakaan,olkoon palauttamatta. Saapahan paskan myyjän maineen kaupanpäälle!
Varmasti morjestan myyjää jossain,on kumminkin memberi.
sellaisena, kuin minun tietojen mukaan sen kuuluisi olla.. ahtimesta oli kuitenkin
kuva esillä myynti-ilmoituksessa, josta olisit jo heti voinut sitten sanoa, ettei
tuo ole sellainen ahdin minä sitä myyt.. itse en näihin remmiahtimiin ole niin
kovasti tutustunut ja siksi sen myyntiin laitoinkin.. minusta on kohtuutonta
tulla vastaan tämän arvoisessa kaupassa.. ja en todellakaan tietoisesti ole
myynyt sinulle muuta, kuin Eatonin remmiahtimen joka oli otettu AMG V8
Mersusta pois.. joten en aijo tulla vastaan senttiäkään..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postei tästä minusta paskan myyjän mainetta kuuluisi saada, jos myyn tuotetta
sellaisena, kuin minun tietojen mukaan sen kuuluisi olla.. ahtimesta oli kuitenkin
kuva esillä myynti-ilmoituksessa, josta olisit jo heti voinut sitten sanoa, ettei
tuo ole sellainen ahdin minä sitä myyt.. itse en näihin remmiahtimiin ole niin
kovasti tutustunut ja siksi sen myyntiin laitoinkin.. minusta on kohtuutonta
tulla vastaan tämän arvoisessa kaupassa.. ja en todellakaan tietoisesti ole
myynyt sinulle muuta, kuin Eatonin remmiahtimen joka oli otettu AMG V8
Mersusta pois.. joten en aijo tulla vastaan senttiäkään..
Älä ainakaan rupea rahoja palautelemaan, kun ahdin muutenkin melkein ilamainen. Ennemmin purat koko kaupan ja myyt ahtimen jollekkin muulle hieman paremmalla hinnalla...E30 M50b28 -90 Cirrusblau
E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment
-
-
Originally posted by blury View PostJos itse möisin jollekkin jotain esim. Bemarin alkuperäiset m3 vanteet,vanteet lopulta todettaisiinkin replika vanteiksi. Totta perhana ottaisin vanteet takaisin/palauttaisin osan kauppahinnasta.
myyjä myisi replicoina.. antaisitko vanteiden aitouden huomattuasi lisää
rahaa myyjälle? minä en tietoisesti ole myynyt sinulle Eaton replicaa..E70 X5 30d
Comment
-
Comment