Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä ahdin tämä on?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BmwPunisher
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 7629
    • Lemu

Originally posted by wta View Post
    Mitä jos se onkin ollut koko ajan jokin muu...
    mitä jos ei? nyt ei enää jossitella vaan nyt halutaan faktat pöytään onko tämä Eaton vaiko ei?
    E70 X5 30d

Comment

• blury
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2004
      • 229
      • Seinäjoki

Originally posted by BmwPunisher View Post
      mitä jos ei? nyt ei enää jossitella vaan nyt halutaan faktat pöytään onko tämä Eaton vaiko ei?

Eiköhän se asia tullut jo selväksi,se ei ole EATON. Ei kai tässä huuto äänestykseen tarvii alkaa??

Jos Eatonin jälleen myyjä sanoo ,että ahdin ei ole eatonin mallistoon kuuluva,niin eiköhän se jo jotain kerro,ja FAKTOILLA..

Comment

• wta
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2008
        • 641
        • ------

Siis tarkoitin sitä, että tuskin se nyt matkalla muuttuu zimpsalapim. Vaan, että laite on koko ajan ollut ei-eaton mutta jotkut puusilmät eivät sitä vain ole hiffanneet.

Mitä faktoja sä haluat? Pitääkö tässä alkaa joltain eatonin pääsuunnittelijalta hankkimaan valaehtoista vakuutta vai mitä?

Edit: Jos mä olisin sä niin palauttaisin rahat ja yrittäisin kinuta niitä samalla perusteella sulle myyneeltä tai sitten yrittäisin myydä eteenpään oikeilla tiedoilla. Jos ei tuohon halua lähteä niin ehkä helpompi olisi sopia tuon ostajan kanssa tuosta hyvityksestä, mikä ei mielestäni ole kovinkaan paha (50 € + postikulut).
        Last edited by wta; 28-08-2009, 07:07.

Comment

• Thuppu
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2007
          • 3626
          • Seinäjoki

Ei olekaan Eaton vaan siitäkin parempi ruuvi jonka myyjä on myynyt tietämättömyyttään... Siis myyjän pitäis antaa hyvitystä? Eikö pikemminkin hänelle pitäisi maksaa lisää kun tuote onkin ilmoitettua parempi?
          BMW 740iA "ALPINA"
          BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
          Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
          Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

• blury
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2004
            • 229
            • Seinäjoki

Originally posted by Thuppu View Post
            Ei olekaan Eaton vaan siitäkin parempi ruuvi jonka myyjä on myynyt tietämättömyyttään... Siis myyjän pitäis antaa hyvitystä? Eikö pikemminkin hänelle pitäisi maksaa lisää kun tuote onkin ilmoitettua parempi?
            Tuomas tuninki kertoo mielellään miten kyseinen ahdin on parempi kuin eaton m62?
            Eihän sitä edes tiedetä mikä ahdin se edes on.

Paljonko haluaisit että annan,"perin" sen sitten sulta tossa kylillä.
            Last edited by blury; 28-08-2009, 08:30.

Comment

• Thuppu
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2007
              • 3626
              • Seinäjoki

Originally posted by blury View Post
              Tuomas tuninki kertoo mielellään miten kyseinen ahdin on parempi kuin eaton m62?
              Eihän sitä edes tiedetä mikä ahdin se edes on.

Paljonko haluaisit että annan,"perin" sen sitten sulta tossa kylillä.
              Itse en näistä tiedä, mutta mersufoorumilla sellaista taidettiin vihjailla..? Toki voin ton lunastaa pois vaivoista, "pilkkahinnalla" tietysti ku ei kerta tiedetä mikä se on.
              BMW 740iA "ALPINA"
              BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
              Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
              Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

• BmwPunisher
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 7629
                • Lemu

Originally posted by wta View Post
                Edit: Jos mä olisin sä niin palauttaisin rahat ja yrittäisin kinuta niitä samalla perusteella sulle myyneeltä tai sitten yrittäisin myydä eteenpään oikeilla tiedoilla. Jos ei tuohon halua lähteä niin ehkä helpompi olisi sopia tuon ostajan kanssa tuosta hyvityksestä, mikä ei mielestäni ole kovinkaan paha (50 € + postikulut).
                tuntuu pahalta alkaa maksamaan takaisin, kun kuitenkin ahtimen kauppa hintana oli vaivaiset 300 euroa..
                tinkasin kuitenkin lähtö hinnasta (500e) privoilla 200 euroa.. ja ensimmäinen priva mikä mulle tuli ahtimen
                ollessa perillä olisi se, että ahdin on kuulemma fyysisiltä mitoilta tuplasti isompi kuin Eaton M62!?!
                mitä tämä nyt ei ainakaan ole.. ettei vain ostaja olisi ollut itse ostamassa jotakin muuta mitä halusi?
                E70 X5 30d

Comment

• tepi_
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 2182
                  • TKu

tuntuu pahalta alkaa maksamaan takaisin, kun kuitenkin ahtimen kauppa hintana oli vaivaiset 300 euroa..
                  tinkasin kuitenkin lähtö hinnasta (500e) privoilla 200 euroa.. ja ensimmäinen priva mikä mulle tuli ahtimen
                  ollessa perillä olisi se, että ahdin on kuulemma fyysisiltä mitoilta tuplasti isompi kuin Eaton M62!?!
                  mitä tämä nyt ei ainakaan ole.. ettei vain ostaja olisi ollut itse ostamassa jotakin muuta mitä halusi?
                  Lunasta koko ahdin takasin,jos ei kelpaa. Ja kerran parempi on kun piti edes,niin varmaan saa kaupattua ehkä vielä paremmalla hinnalla. Ennemmin koko kaupan purkaisin ku rupeisin takas maksamaan paremmasta mitä luultu oli..

Comment

• Muurahainen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2006
                    • 9194
                    • Nurmijärvi

Eikös ruuvi lämmitä ilmaa vähemmän kuin roots?
                    Ja oliko kokoon nähden tuotossakin eroa ruuvin hyödyksi?

Tämä nyt sitten ei ole varmaa tietoa vaan ihan jotain muistelua mitä jostain joskus olen kenties lukenut.

Comment

• Mörökölli
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2005
                      • 1735
                      • Turku

Jaa että tuollainen ahdin pitäisi antaa käytännössä n. 240eur hintaan? Oli se sitten mikä ahdin hyvänsä, niin vaikuttaa kuitenkin siltä että tietoisesti tässä ei ole kukaan kussut ketään silmään.

Juu, tuolla hinnalla kelpaa kyllä itsellekin.
                      www.nenifab.com

Comment

• blury
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2004
                        • 229
                        • Seinäjoki

Originally posted by Mörökölli View Post
                        Jaa että tuollainen ahdin pitäisi antaa käytännössä n. 240eur hintaan? Oli se sitten mikä ahdin hyvänsä, niin vaikuttaa kuitenkin siltä että tietoisesti tässä ei ole kukaan kussut ketään silmään.

Juu, tuolla hinnalla kelpaa kyllä itsellekin.
                        Sepä hienoa. Anna nimi osoite ja puh nro. Laitan ahtimen sulle hintaan 325e ??

Sitä en väitäkkään että joku olisi tietoisesti kussu silmään,siksi en kaupan purkua ole edes ehdottanut. Kyseessä on kumminkin vastuu siitä mitä myy. Jos itse möisin jollekkin jotain esim. Bemarin alkuperäiset m3 vanteet,vanteet lopulta todettaisiinkin replika vanteiksi. Totta perhana ottaisin vanteet takaisin/palauttaisin osan kauppahinnasta.

Ei tiedä miten itse toimit,mutta koita nyt ymmärtää.

Mun puolesta tää paskanjauhanta ei olisi tarvinnut edes alkaa,kyse on periaatteesta ja osittaisesta hinnan palautuksesta+postikuluista.

Mulle on toisaalta sama,paluttaako myyjä euroakaan,olkoon palauttamatta. Saapahan paskan myyjän maineen kaupanpäälle!
                        Varmasti morjestan myyjää jossain,on kumminkin memberi.

Comment

• blury
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2004
                          • 229
                          • Seinäjoki

Koita nyt kakistaa ulos,aiotko tulla vastaan vai ei??

Senhän sulle piti riittää,että todistetaan onko ahdin eaton m62 vai ei! Kerran et vaivaannu vastaamaan privassa kysytään nyt sitten täällä näin.
                          Last edited by blury; 28-08-2009, 13:27.

Comment

• BmwPunisher
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 7629
                            • Lemu

Mulle on toisaalta sama,paluttaako myyjä euroakaan,olkoon palauttamatta. Saapahan paskan myyjän maineen kaupanpäälle!
                            Varmasti morjestan myyjää jossain,on kumminkin memberi.
                            ei tästä minusta paskan myyjän mainetta kuuluisi saada, jos myyn tuotetta
                            sellaisena, kuin minun tietojen mukaan sen kuuluisi olla.. ahtimesta oli kuitenkin
                            kuva esillä myynti-ilmoituksessa, josta olisit jo heti voinut sitten sanoa, ettei
                            tuo ole sellainen ahdin minä sitä myyt.. itse en näihin remmiahtimiin ole niin
                            kovasti tutustunut ja siksi sen myyntiin laitoinkin.. minusta on kohtuutonta
                            tulla vastaan tämän arvoisessa kaupassa.. ja en todellakaan tietoisesti ole
                            myynyt sinulle muuta, kuin Eatonin remmiahtimen joka oli otettu AMG V8
                            Mersusta pois.. joten en aijo tulla vastaan senttiäkään..
                            E70 X5 30d

Comment

• Kape30
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2008
                              • 509
                              • Nokia

ei tästä minusta paskan myyjän mainetta kuuluisi saada, jos myyn tuotetta
                              sellaisena, kuin minun tietojen mukaan sen kuuluisi olla.. ahtimesta oli kuitenkin
                              kuva esillä myynti-ilmoituksessa, josta olisit jo heti voinut sitten sanoa, ettei
                              tuo ole sellainen ahdin minä sitä myyt.. itse en näihin remmiahtimiin ole niin
                              kovasti tutustunut ja siksi sen myyntiin laitoinkin.. minusta on kohtuutonta
                              tulla vastaan tämän arvoisessa kaupassa.. ja en todellakaan tietoisesti ole
                              myynyt sinulle muuta, kuin Eatonin remmiahtimen joka oli otettu AMG V8
                              Mersusta pois.. joten en aijo tulla vastaan senttiäkään..
                              Et todella saa paskan myyjän mainetta ainakaan minun silmissä, ennemmin ostaja saa kitisijä maineen...

Älä ainakaan rupea rahoja palautelemaan, kun ahdin muutenkin melkein ilamainen. Ennemmin purat koko kaupan ja myyt ahtimen jollekkin muulle hieman paremmalla hinnalla...
                              E30 M50b28 -90 Cirrusblau
                              E39 520d Touring -00 Sienarot II
                              MB Sprinter
                              Lynx Rave Re 600 -15
                              Suzuki GSX-R1100 -95

Comment

• BmwPunisher
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 7629
                                • Lemu

Jos itse möisin jollekkin jotain esim. Bemarin alkuperäiset m3 vanteet,vanteet lopulta todettaisiinkin replika vanteiksi. Totta perhana ottaisin vanteet takaisin/palauttaisin osan kauppahinnasta.
                                mutta mitä tekisit siinä tilanteessa, jos ostaisit aidot M3 vanteet joita
                                myyjä myisi replicoina.. antaisitko vanteiden aitouden huomattuasi lisää
                                rahaa myyjälle? minä en tietoisesti ole myynyt sinulle Eaton replicaa..
                                E70 X5 30d

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎