Vaihdoin tänään polttoainesuodattimen ja sen jälkeen e kierrokset nouse yli 3000 ja tehoja ei oo juuri ollenkaan missä vika? Senhän pitäis ilmata itsensä!!
Auto on E39 530d -01:think
Äkkiä kyllä tuntuisi, että autos on menny jostain syystä jonkinlaiseen vikatilaan, jos kiekat ei missään kohtaa nouse yli 3000rpm:n.
Oletko varma ettet ole suodatinta vaihtaessa pukannut jotain liitintä irti tai jopa johtoa poikki..? :think
Kyllä yritin varmistaa kaikki piuhat ja liittimet sen läheisyydessä mut en löytänyt mitään! Eikö auto ilmottaisi jos olis menny johonkin "safe mode" tilaan? Vielä niin että heti kun käynnistän niin ottaa kiekkaa kunnolla mutta hetken päästä taas tippuu 3000 kohille ja pysyy. Oli jo akkunavatkin irti muutaman minuutin mutta ei vielä mikään muuttunu
E46 330xi Touring -02
ex. Audi TT -99
ex. E39 530dA Touring -01
ex. E36 325i Coupe -92
ex. E28 535 iM -85
Kyllä yritin varmistaa kaikki piuhat ja liittimet sen läheisyydessä mut en löytänyt mitään! Eikö auto ilmottaisi jos olis menny johonkin "safe mode" tilaan? Vielä niin että heti kun käynnistän niin ottaa kiekkaa kunnolla mutta hetken päästä taas tippuu 3000 kohille ja pysyy. Oli jo akkunavatkin irti muutaman minuutin mutta ei vielä mikään muuttunu
Sitä en tiiä, ilmottaako tietokone sitä erikseen. :think (koska omassa e39:ssä ei edes ole koko tietsikkaa )
Itse lähtisin kyllä käyttämään autoa vikakoodien luvussa, sillä pitäisi kyllä tällaiset ongelmat selvitä.
Comment