Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kynnyslistat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DohDoh
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 333
    • 60°23′10″N, 23°07′30″E

Kynnyslistat

Kertokaas mulle et millä noi kynnyslistat e36 on kiinnitetty?? millä ja miten ne lähtee parhaiten irti...

on meinaan tullu irrotettuu vähän muita osia ja todettu et ehkä on parempi kysyä ensin :oops:
  • Stargazer
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1666
    • Haapajärvi

Re: Kynnyslistat

Originally posted by DohDoh
    Kertokaas mulle et millä noi kynnyslistat e36 on kiinnitetty?? millä ja miten ne lähtee parhaiten irti...

on meinaan tullu irrotettuu vähän muita osia ja todettu et ehkä on parempi kysyä ensin :oops:
    Pukkaat sitä listaa muistaakseni keulaanpäin(?) ja nostat ylös niin pitäisi irrota. Korjatkoon joku tämän jos olen väärässä!

Juuri tuossa viikonloppuna irrottelin itse viimeksi..
    ex. E39 535i V8, E36 325i coupé

© Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni!
    © No matter, try again, fail again, fail better!

Comment

• peltsi77
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2003
      • 241
      • Rovaniemi

mie ainakin laitoin sormet väliin ja nostin ... vaikka ne onkin pirun tiukasti kiinni... muutama kiinnike saattaa hajota, mutta pysyy vähemmälläkin kiinni... muistaakseni alunperin 5kpl?
      nyt: Peugeot boxer 1.9td, Opel kadett 2.0 16v city -78, Ski-doo rev 440 X -03 (kisa), Yamaha GP1200R -03 (jetti)
      ex: golf 1.3 -89, 518i Bavaria -86, 316i -92, 325i touring -88, 318 is -92, M5 -91, 328i touring -96

Comment

• KoPe
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2004
        • 251
        • Helsinki

Heh, mietin alkusyksystä ihan samaa kun vein RCA:t sivukoteloissa. Kiskaisin ne vaan irti, yllättäen hajottamatta mitään. Keulaanpäin niitä kai pitäisi liu'uttaa, totesin kun ne oli kädessä. Hiki virtasi kun laitoin ne takaisin, liuttamalla tuntui että millään ei saa kaikkia nipsuja menemään kohdalleen. Lopuksi tein niin, että laitoin leveää pehmusteen listaan päälle ja napsasin vasaralle irtiolleet napsut kiinni kokeilemalla muutamalla napakalla iskulla. Toista kertaa ei varmasti onnistu hajottamatta :wink:
        KoPe
        --------
        Jag XF, ex: e30, e36 komposti, e46, e90, f10, e91

Comment

• DohDoh
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 333
          • 60°23′10″N, 23°07′30″E

Kiitos kaikille!
          eteenpäin vetämälle ne lähti mut takas laitto oli Vmäistä lisäks viiminen kiinnike hajos ku siinä oli joku kiinnityspatentti noihin takana oleviin "ovipaffeihin"

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎