onko kellään kokemusta kyseisestä tuotteesta, onko näistä apua :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
polttoainejärjestelmän puhdistus. FORTÉ Diesel Fuel Conditioner ?
Collapse
X
-
Koneeseen vaan! Hyvää roinaa. Itse käyttänyt edellisessä ja nykyisessä autossa. Edellisessä juuri savutus väheni ja nykyisessä olen käyttänyt ihan alusta asti.
Forte tuotteiden myynti vaan on menny ihan reisille kun sitä ei asiakkaalle mukaan saa enää myydä. Täytyy käydä korjaamolla kaataa tankkiin =D naurettavaa.
Comment
-
-
kaikki forten tuotteet toimii, omakohtaista käyttökokemusta 5 vuotta....ja jyväskylässä voi ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen jos ko. tavaraa tahtoo!
330 xd huomattava ero varsinkin alakierroksilla diesel puhdistuksen jälkeen.
varsinkin long life öljyillä puljatessa saa nokivasarat todella surullisen näköiseen kuntoon sisuskaluiltaan. motor flushilla ja oil treadmentillä saa paskat pihalle ja sisuskalut puhtaiksi.
persdyno kertoo parhaiten tuloksen ja korvallakin kuulee eron käsitellyn jä paljon ajetun "huonokuntoisen" välillä.Last edited by JMH76; 16-10-2009, 19:12.
Comment
-
-
Ajattelin varsin laittaa näytille mikä vaikutus Forte diesel fuel conditionerilla oli oman 530d.n suuttimien korjaus arvoihin. Olen aina suhtautunut varsin epäilevästi kaikkiin moottoreissa käytettäviin lisäaineisiin, tämä aine sai kyllä mieleni muuttumaan kun pystyin tietokoneelta seuraamaan ennen ja jälkeen käsittelyn suuttimien korjausarvoja.
Käytin ainetta saamieni ohjeiden mukaan, eli täytin uuden suodattimen lisäaineella ja laitoin sen paikoilleen. Tämän jälkeen käytin autoa n.2min jonka jälkeen sammutin sen ja annoin puolisen tuntia vaikuttaa aineen suuttimissa. Hämmästys oli todella suuri miten paljon arvot olivat tasoittuneet.
Kuva korjausarvoista ennen käsittelyä...
..ja käsittelyn jälkeen.
Oma suhtautumiseni muuttui joiltakin osin ainakin Forten valmistamiin lisäaineisiin. Täytyy viel jossain vaiheessa testata öljyyn lisättäviä aineita, jospa ne toimisivat yhtä tehokkaasti. Mittaan korjaus arvot viel 100km.n jälkeen et onko vaikutus pysynyt
-JanneLast edited by jsr85; 04-01-2010, 18:57...pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Itse en Fortea ole saanut käsiini joten olen käyttänyt STP:n vastaavia aineita, joita saa aika monesta paikkaa. Itsellä pölläytteli kylmästarissa ajoittain sinistä, mutta STP Diesel injector cleanerin jälkeen ei ole tehnyt enää kertaakaan. Olen nyt pari kertaa jo käyttänyt kyseistä tärpättiä.
Comment
-
-
Originally posted by Rubu View PostJoopa joo...
En tiedä miten käytännössä toimii tuo "kielto", omassa duunissa ei vähittäiskauppaa lainkaan.
Kaikkeahan varmasti saa jotain kautta, mutta virallinen ohjeistus kuuluu noin. Oma ketju ei ainakaan myy tuotetta ilman työtä.Last edited by walde; 12-02-2010, 21:50.E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
Originally posted by walde View PostTuntuvat melko tiukkoja tuolla lemitillä olevan.
En tiedä miten käytännössä toimii tuo "kielto", omassa duunissa ei vähittäiskauppaa lainkaan.
Kaikkeahan varmasti saa jotain kautta, mutta virallinen ohjeistus kuuluu noin. Oma ketju ei ainakaan myy tuotetta ilman työtä.
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostAjattelin varsin laittaa näytille mikä vaikutus Forte diesel fuel conditionerilla oli oman 530d.n suuttimien korjaus arvoihin. Olen aina suhtautunut varsin epäilevästi kaikkiin moottoreissa käytettäviin lisäaineisiin, tämä aine sai kyllä mieleni muuttumaan kun pystyin tietokoneelta seuraamaan ennen ja jälkeen käsittelyn suuttimien korjausarvoja.
Käytin ainetta saamieni ohjeiden mukaan, eli täytin uuden suodattimen lisäaineella ja laitoin sen paikoilleen. Tämän jälkeen käytin autoa n.2min jonka jälkeen sammutin sen ja annoin puolisen tuntia vaikuttaa aineen suuttimissa. Hämmästys oli todella suuri miten paljon arvot olivat tasoittuneet.
Kuva korjausarvoista ennen käsittelyä...
..ja käsittelyn jälkeen.
Oma suhtautumiseni muuttui joiltakin osin ainakin Forten valmistamiin lisäaineisiin. Täytyy viel jossain vaiheessa testata öljyyn lisättäviä aineita, jospa ne toimisivat yhtä tehokkaasti. Mittaan korjaus arvot viel 100km.n jälkeen et onko vaikutus pysynyt
-Janne
Oletko muistanu kattoa arvojaLast edited by Jukka_; 06-10-2010, 10:47.Bmw X5 3.0DA 2005
Comment
-
-
Osaako joku kertoa seossuhteita tälle Forten Advanced Diesel Fuel Conditionerille? Netistä ei löytyny äkkiseltään...
Jotkut on laittanu suoraan suoneen eli suodattimeen osan ja loppu tankkiin, mikä seos suodattimeen? Olisko jollain heittää tietoa, kiitti vaan?
Alla suuttimien korjausarvoja, jos tuosta fortesta olis jotain taikaa...Last edited by Aslakki; 28-02-2011, 16:57.E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa
Comment
-
-
Originally posted by Aslakki View PostOsaako joku kertoa seossuhteita tälle Forten Advanced Diesel Fuel Conditionerille? Netistä ei löytyny äkkiseltään...
Jotkut on laittanu suoraan suoneen eli suodattimeen osan ja loppu tankkiin, mikä seos suodattimeen? Olisko jollain heittää tietoa, kiitti vaan?
Alla suuttimien korjausarvoja, jos tuosta fortesta olis jotain taikaa...
Comment
-
Comment