Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton satelliitipaikannus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bayerman
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 297
    • Hyvinkää

Auton satelliitipaikannus

Niin elikkäs onko kokemuksia ko. laitteista, miten toimii jne? Minulle tarjottiin tuommoista maxon TrakM8 järjestelmää, minkä siis pitäisi txt.viestillä ilmoittaa missä auto on ja huippunopeudet ja kiihtyvyydet yms.
    Ja mitäköhän tuommoisesta kannattaisi maksaa, kun googlettamalla ei löytynyt oikein mitään hintaa?
    E28 M
  • tihuovin
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1422
    • Oulu

Asiasta löytyy tietoa, google:ta eri hakusana yhdistelmistä.

Itse laitoin että maxon Trak M8 ja vastaus löytyi heti. Tuossa on ko. kikkulan user manual.

t: Timo

Comment

• Suutari
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 3064
      • Suomi

kaveri just raknesi itelle tommosen. Ohjelmat/kartat DC:stä ilmaseks, gps linkki PC:hen 90e ja sitten näyttövikanen kannettava konttiin/penkin alle ja 7"kosketusnäyttö on DIN lokerossa. Hyvin pelaa. 8)
      Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
      -Official BTCF-Sauna Team-
      -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
      -Team BTCF Top Alcohol-
      -Team Pimp My Bride-
      TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
      R.I.P. 1K MOTORSPORTS
      R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
      526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

Comment

• bayerman
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 297
        • Hyvinkää

Jaahas kiitos tiedoista, mulla kun oli se käsitys et ton pitää olla just hyvin piilotettu mahdollista varkaus tapausta varten ettei sitä löydetä ja kytketä pois päältä. Ja saahan tohonkin läppärin kiinni jotta voi käyttä kartta ohjelmaa.
        Sitten siinä on mukana joku "paniikki nappi", mitä painamalla saa sen lähettämään viestin ennalta määrättyyn numeroon esim. kolari tapauksessa. Tosin sitten kun tommosen laittaa kinni autokin tekee puhelin laskua :?
        Mutta onko noita suomesta saatavilla, että tietäs mitä se on uutena kustantanut.
        E28 M

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎