Luin foorumin säikeitä läpi ja ymmärsin niin että bensa ja diesel -koneessa olisi erilainen letkujärjestys näiden lisälämmittimien suhteen?
Kone on siis tyyppiä N52B30A.
Kysymyksiä lisälämmitin asiantuntijoille tai näiden ongelmien kanssa painineille:
- millainen tuon letkujärjestyksen pitäisi bensakoneessa olla tai miten se poikkeaa vastaavasta diesel-koneesta?
- tarvitaanko aina erillinen kiertovesipumppu lämmittimen kaveriksi?
- ilmeisesti sekä webastoon että eeberiin pätee samat ohjeet?
- onko paha asentaa itse jos ei ole aiempaa kokemusta lämmittimistä?
- jos vien liikkeeseen asennettavaksi niin pitääkö minun viedä BMW-kohtaiset ohjeet tai kertoa miten asennuksen/kytkennän halutaan toimivan vai onko vain yksi tapa tehdä tuo asennus?
- vaatiiko jonkun koodauksen autoon vaikken käyttäisikään lämmitintä iDrive-paneelista vaan pelkästään lämmittimen omalla kaukosäätimellä?
- muuta huomioitavaa että homma tulisi kerralla kuntoon?
Kone on siis tyyppiä N52B30A.
Kysymyksiä lisälämmitin asiantuntijoille tai näiden ongelmien kanssa painineille:
- millainen tuon letkujärjestyksen pitäisi bensakoneessa olla tai miten se poikkeaa vastaavasta diesel-koneesta?
- tarvitaanko aina erillinen kiertovesipumppu lämmittimen kaveriksi?
- ilmeisesti sekä webastoon että eeberiin pätee samat ohjeet?
- onko paha asentaa itse jos ei ole aiempaa kokemusta lämmittimistä?
- jos vien liikkeeseen asennettavaksi niin pitääkö minun viedä BMW-kohtaiset ohjeet tai kertoa miten asennuksen/kytkennän halutaan toimivan vai onko vain yksi tapa tehdä tuo asennus?
- vaatiiko jonkun koodauksen autoon vaikken käyttäisikään lämmitintä iDrive-paneelista vaan pelkästään lämmittimen omalla kaukosäätimellä?
- muuta huomioitavaa että homma tulisi kerralla kuntoon?
Comment