Vauhtipörästä piti kytkinpinta oikaista ja jotta sintteri saatiin toimimaan oikein piti myös reunasta ottaa hieman( saatiin asetelma lähemmäs) entinen omistaja on vauhtipyörän jo keventäny ja nyt uusien sheivailujen jälkeen ohuemmasta kohdasta vauhtis on vain 9,5mm paksu, mahtaako tuo mennä kuinka helposti kieroksi jos kuumenee? painoa on n.5kg. vauhtipyörä on m20b25:sta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vauhtipyörän minimi paksuus.
Collapse
X
-
Originally posted by marko84 View PostVauhtipörästä piti kytkinpinta oikaista ja jotta sintteri saatiin toimimaan oikein piti myös reunasta ottaa hieman( saatiin asetelma lähemmäs) entinen omistaja on vauhtipyörän jo keventäny ja nyt uusien sheivailujen jälkeen ohuemmasta kohdasta vauhtis on vain 9,5mm paksu, mahtaako tuo mennä kuinka helposti kieroksi jos kuumenee? painoa on n.5kg. vauhtipyörä on m20b25:sta
-
-
Valurautalimppua ei pitäs kauheesti sorvailla. Teräs pyörät on sitä varten.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Valupyörä menee melkein palasiksi ennenkö kieroksi.
Teräspyörät olen jättänyt minimissään tuohon mittaan. Riippuen käyttötarkoituksesta/muista toiveista.Last edited by zJark; 10-12-2009, 21:50.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
Comment