Jaahans, käytin pommia dynossa huvikseen kun ei oikein ollu tietoo mitä koneessa on saksan jäliltä. Tohon pienempään käppyrään kerkes kone jonkun verran jäähtyä. Pari vetoo napattiin ihan referenssin vuoks. Näyttäs et tossa voi olla joku lievä nokka tai lastu. Muuten kone on vakio lukuunottamatta jotain tosi turkkilaisten saksa tuning vapaavirtaussuodatinta...kuhan menee talliin niin pitää tsekata tuo nokka ja mitata asteet. Boksiakin vois tietty raottaa.
Eikös se aina ole plussaa kun tehot ei mee alle vakion
Tehohäviöt ei ollu pahat ollenkaan ottaen huomioon et tossa on se kuuluisa ZF24HP22 EH ja ajettiin pakkokolmosella. Dynon pitäs ainakin olla luotettava kun tuolla ajetaan hiukka tarkempia mittauksia kun normaali tuning labrassa ja koulun kamat kalibroidaan aika usein. Ei sitten mitään turhia spekulointeja KIITOS! 8)
Eikös se aina ole plussaa kun tehot ei mee alle vakion
Tehohäviöt ei ollu pahat ollenkaan ottaen huomioon et tossa on se kuuluisa ZF24HP22 EH ja ajettiin pakkokolmosella. Dynon pitäs ainakin olla luotettava kun tuolla ajetaan hiukka tarkempia mittauksia kun normaali tuning labrassa ja koulun kamat kalibroidaan aika usein. Ei sitten mitään turhia spekulointeja KIITOS! 8)
Comment