Announcement

Collapse
No announcement yet.

325Cia dynokäppyrät(Updated 20.10)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3059
    • Suomi

    325Cia dynokäppyrät(Updated 20.10)

    Jaahans, käytin pommia dynossa huvikseen kun ei oikein ollu tietoo mitä koneessa on saksan jäliltä. Tohon pienempään käppyrään kerkes kone jonkun verran jäähtyä. Pari vetoo napattiin ihan referenssin vuoks. Näyttäs et tossa voi olla joku lievä nokka tai lastu. Muuten kone on vakio lukuunottamatta jotain tosi turkkilaisten saksa tuning vapaavirtaussuodatinta...kuhan menee talliin niin pitää tsekata tuo nokka ja mitata asteet. Boksiakin vois tietty raottaa.


    Eikös se aina ole plussaa kun tehot ei mee alle vakion
    Tehohäviöt ei ollu pahat ollenkaan ottaen huomioon et tossa on se kuuluisa ZF24HP22 EH ja ajettiin pakkokolmosella. Dynon pitäs ainakin olla luotettava kun tuolla ajetaan hiukka tarkempia mittauksia kun normaali tuning labrassa ja koulun kamat kalibroidaan aika usein. Ei sitten mitään turhia spekulointeja KIITOS! 8)
    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3059
    • Suomi

    #2
    Joo, selvishän se miks noi vääntökäyrät on tommosia :oops: . Oma moka pitää kävästä ens viikolla uusiks niin saa kunnon vääntökäppyrät. Huipputehot pitäs olla oikein. Aina kun kiireessä häslää niin voi jäähä joku asia muistamatta.
    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

    Comment

    • Suutari
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 3059
      • Suomi

      #3
      Dodii...kyllähän sieltä saa samanlaisiakin käppyröitä kun muutaman pikku kikka kolmosen muistaa . Edelleen löytyy nyt tuolta ylälinkistä uudet kunnnon kuvat. Harjottelu tekee mestarin tässäkin asiassa näköjään. Ei ollutkaan tuon penkin käyttö ihan kun vaan lyö auton kiinni ja vetäsee..

      13 vetoo ja rupes sujumaan hiukka paremmin tuo homma. Vieläkin ois voinu katkasta tuolta alapäästä jarrutuksessa jotta ois se vääntöpiikki alakierroksilta jäänyt pois turhia häiritsemästä. Ajettu pakko kolmosella kaikki käppyrät.

      Autossa ei pitäs olla muuta kuin lastu ja vaparisuodatin mallia saksan turkkilaiset. Katti on poistettu.

      N. kuukauden päästä saan auton talliin ja koneen evoluution alle joten sitten selviää oliko tuolle muuta tehty. Tuskin kuitenkaan.
      Jos jollain on käppyröitä täysin vakiosta niin ois kiva verrata. :P
      Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
      -Official BTCF-Sauna Team-
      -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
      -Team BTCF Top Alcohol-
      -Team Pimp My Bride-
      TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
      R.I.P. 1K MOTORSPORTS
      R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
      526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

      Comment

      • henri
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 5752
        • Kiuruvesi/Iisalmi

        #4
        on varmasti ihan hyvät tuo ammattikorkeen autolabra, kun näyttää vaikka mitä ralliautoo yms. käyvän siellä aika usein
        Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
        Ex. E30 320i 2d GTS -88


        E46 330Cd (projekti V.2)


        ----------------------------

        Comment

        • Suutari
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 3059
          • Suomi

          #5
          pitäshän sen kohillaan olla kun ajavat labra-ajoina noita ajosimulointi syklejäkin ja mittaa päästöjä eri kateilla. VTT:n hyväksymiä pussivehkeitä ei harmi kyllä oo..
          Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
          -Official BTCF-Sauna Team-
          -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
          -Team BTCF Top Alcohol-
          -Team Pimp My Bride-
          TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
          R.I.P. 1K MOTORSPORTS
          R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
          526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

          Comment

          • Tapsa.k
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 2676
            • Oulu

            #6

            Odottelen niitä tallikauden jälkeisiä käppyröitä mielenkiinnolla.. :wink:
            -Official member of BTCF-Sauna Team-

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎