Autona e34 540 ja ajotietokoneen kommentti meni yli hilseen. Yritin noita ilmaisia nettisanakirjoja käyttää mutta liekö jotain lyhenteitä tms. kun ei kaikkia sanoja löytynyt. Eli auto ilmoittaa " oelstand motor betriebsanleitg ". Jos joku tietäisi mitä ihmettä tuo tarkoittaa, olisin kiitollinen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saksan kielitaitoa tarvitaan!
Collapse
X
-
Originally posted by Hanza View Post
Comment
-
-
Originally posted by Ummikko-75 View PostTulipa taas fiksu olo kun en älynnyt googlesta katsoa! Ihmetyttää vaan kun öljyt on vaihdettu pari kuukautta sitten mutta kiitoksia kovasti. Nyt vaan 20 asteen pakkaseen öljytikkua vispaamaan. Kiitos vielä kerran!
T AVe60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren
Comment
-
-
[quote=asvirkku;1868482]Muistaakseni tyyppivian poikanen, että se öljytasoanturi jumittaa. Muistaakseni öljypohjan propussa kiinni. Kovaa ajoa vaan jos ölppiä on, kyllä se siitä irtoo. Joskus teki mulle sitä öljynvaihdon jälkeen.
Öljyä oli tosiaan ihan tarpeeksi. Taitaa pakkanen pistää anturit koville. Täytyy huomenna antaa kunnolla kenkää autolle niin josko se siitä. Ei viitsi tällä kelillä mönkiä auton alle anturia ihmettelemään. Mutta hyvä tietää mistä syyllinen löytyy jos ei lopu tuo ajotietokoneen kommentointi.
Ongelma korjattu ja sain vielä vinkin kuinka saada autoni puhumaan englantia yhdellä napin painalluksella.Btcf-forum on mahtavan automerkin lisäksi hyvä syy olla vaihtamatta automerkkiä koskaan!Last edited by Ummikko-75; 20-12-2009, 21:40.
Comment
-
-
[QUOTE=Ummikko-75;1868631]Originally posted by asvirkku View PostMuistaakseni tyyppivian poikanen, että se öljytasoanturi jumittaa. Muistaakseni öljypohjan propussa kiinni. Kovaa ajoa vaan jos ölppiä on, kyllä se siitä irtoo. Joskus teki mulle sitä öljynvaihdon jälkeen.
Öljyä oli tosiaan ihan tarpeeksi. Taitaa pakkanen pistää anturit koville. Täytyy huomenna antaa kunnolla kenkää autolle niin josko se siitä. Ei viitsi tällä kelillä mönkiä auton alle anturia ihmettelemään. Mutta hyvä tietää mistä syyllinen löytyy jos ei lopu tuo ajotietokoneen kommentointi.
Mulla oikeni ajamalla,
T AVe60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren
Comment
-
Comment