Jees. Eli tuli ostettua tollanen peli M50-moottorilla.
Aloin kuitenkin yks päivä ihmettelemään, ku tuulilasi on jatkuvasti huurussa kuskin puolelta, apparin puolella ei mee huuruun, vaikka joku kyydissä istuisikin. Liekkö sitten raitisilmasuodatin tukkeessa, ja ainakin osittain aiheuttaisi ko ongelman. (missä sijaitsee?)
Samalla huomasin, että moottorin lämmetessä alkaa auton sisälle tulemaan välillä jopa melko voimakas glykolin tuoksu. Eli ilmeisesti kenno tullut tiensä päähän?(millainen homma vaihtaa?)
Sitten vielä lisäksi, kuskin puolelle ei tule niin lämmintä ilmaa, kuin apparin puolelle, onko siis vesiventtiilit vai mikä ku ei pelaa niinkuin pitäis?
Apparin puolelle tulee kyllä ihan normaalisti lämmintä.
Ja sitten jaloilta puuttuu puhallus kokonaan, ihan sama mihin asentoon ne vivut laittaa, niin ei pihaustakaan tuu ilmaa jaloille. Onko noi jotenkin sähköohjattuja vai vaijerilla?
Ja autosta siis löytyy manuaali-ilmastointi.
Aloin kuitenkin yks päivä ihmettelemään, ku tuulilasi on jatkuvasti huurussa kuskin puolelta, apparin puolella ei mee huuruun, vaikka joku kyydissä istuisikin. Liekkö sitten raitisilmasuodatin tukkeessa, ja ainakin osittain aiheuttaisi ko ongelman. (missä sijaitsee?)
Samalla huomasin, että moottorin lämmetessä alkaa auton sisälle tulemaan välillä jopa melko voimakas glykolin tuoksu. Eli ilmeisesti kenno tullut tiensä päähän?(millainen homma vaihtaa?)
Sitten vielä lisäksi, kuskin puolelle ei tule niin lämmintä ilmaa, kuin apparin puolelle, onko siis vesiventtiilit vai mikä ku ei pelaa niinkuin pitäis?
Apparin puolelle tulee kyllä ihan normaalisti lämmintä.
Ja sitten jaloilta puuttuu puhallus kokonaan, ihan sama mihin asentoon ne vivut laittaa, niin ei pihaustakaan tuu ilmaa jaloille. Onko noi jotenkin sähköohjattuja vai vaijerilla?
Ja autosta siis löytyy manuaali-ilmastointi.
Comment