Announcement

Collapse
No announcement yet.

"engine fault reduced power"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Huikko
    Newbiemmer
    • May 2009
    • 11
    • Tampere

    "engine fault reduced power"

    Koitin käyntiin, tuollainen ilmoitus.
    Sammutin, uusi starttaus, ei muutosta.

    Kone käy epätasaisesti.
    Kaksi kertaa olen käyttänyt huollossa kun mielestäni tuppaa bensanhajua sisälle.
    Nytkö meni sitten se kuuluisa korkeapainepumppu, joka näistä taitaa mennä kaikista ainakin kerran?

    Auto Mini Cooper S Clubman 2008, 21000km taulussa.
    Ei modauksia softassa, eikä putkistossa.
  • b mutteri kasa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1462
    • Area 03

    #2
    Itse taistelin viime kesänä samanlaisen ongelman kanssa(E90 330) ja syyksi paljastui korkeapainepumppu...joka vaihdettiin pariinkiin otteeseen.

    EDIT:itsellä ainakin teki niin,että sai jotenkin käyntiin kun vika päällä,mutta sammui välittömästi jos vähänkin painoi kaasua.
    Last edited by b mutteri kasa; 11-01-2010, 07:11.
    BMW F11 530 dA VOLL
    Carbon-schwarz Metallic

    BMW E30 325i Sport

    Comment

    • Huikko
      Newbiemmer
      • May 2009
      • 11
      • Tampere

      #3
      Käynnistelin ja sammuttelin autoa pihassa ja vika poistui.
      Samaten vikakoodi poistui tuolta i-driven check control messages -osiosta.

      Kun vika oli päällä kone kävi 500-1500rpm vaihdellen. En kokeillut ajaa enkä painella enempää kaasua.

      Comment

      • Huikko
        Newbiemmer
        • May 2009
        • 11
        • Tampere

        #4
        Juuri tuli huollosta soitto. Koko imusarja ja jakoketjun kiristin menevät vaihtoon. Sen aikaa ajellaan Hertzin Volvo C30 DRIVellä...tykki peli

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎