Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 528 -97 lastu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Anttipoi
    Newbiemmer
    • Jan 2010
    • 2
    • Merikarvia

    BMW 528 -97 lastu

    Elikkäs lastu pitäis poistattaa omasta bimmeristä ja rupesin miettimään että missä se on? olen koittanut ettiä netistä tietoa mutta en ole kyllä löytänyt lastun paikkaa.. Ja eikös näissä ole sellanen helposti irrotettava "kampa" lastu?

    eli bmw 528 -97
  • jartsa02
    BTCF Member
    • Jun 2003
    • 1131
    • Helsinki

    #2
    Originally posted by Anttipoi View Post
    Elikkäs lastu pitäis poistattaa omasta bimmeristä ja rupesin miettimään että missä se on? olen koittanut ettiä netistä tietoa mutta en ole kyllä löytänyt lastun paikkaa.. Ja eikös näissä ole sellanen helposti irrotettava "kampa" lastu?

    eli bmw 528 -97
    Ei ole irroitettava lastu vaan "lastutus" tehdään tuossa OBD:n kautta ohjelmoimalla DME uusiksi.
    BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

    Comment

    • Anttipoi
      Newbiemmer
      • Jan 2010
      • 2
      • Merikarvia

      #3
      Ok.. No mutta sitten toiseen asiaan. Bemarin starttaus kestää aina välillä jopa 10 sekkaa,mutta kylmänä lähtee samantien käyntiin. mutta jos auto on jo lämmennyt, niin sillon voi joutua parikin kertaa starttaamaan ja startti siis kestää kauan. Vaihdoin K&N filtterin tilalle orkkis ilmanputsarin mutta ongelma ei mennyt sillä pois. Tuntuisi kuin sais liikaa bensaa kone. Ajattelin aluksi lastun pois ottamista, mutta olisko vielä jotain jota kantsis tarkistaa. ?

      Comment

      • Carbonfiber
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 5226
        • Hki 43

        #4
        Originally posted by Anttipoi View Post
        Ok.. No mutta sitten toiseen asiaan. Bemarin starttaus kestää aina välillä jopa 10 sekkaa,mutta kylmänä lähtee samantien käyntiin. mutta jos auto on jo lämmennyt, niin sillon voi joutua parikin kertaa starttaamaan ja startti siis kestää kauan. Vaihdoin K&N filtterin tilalle orkkis ilmanputsarin mutta ongelma ei mennyt sillä pois. Tuntuisi kuin sais liikaa bensaa kone. Ajattelin aluksi lastun pois ottamista, mutta olisko vielä jotain jota kantsis tarkistaa. ?
        Vikakoodit lukuun ja mahdolliset imuvuodot kannattaa kartottaa.
        Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
        Z3 Roadster 2.8 '98
        isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
        ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
        Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
        Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16420
          • Asikkala

          #5
          Originally posted by Anttipoi View Post
          Ok.. No mutta sitten toiseen asiaan. Bemarin starttaus kestää aina välillä jopa 10 sekkaa,mutta kylmänä lähtee samantien käyntiin. mutta jos auto on jo lämmennyt, niin sillon voi joutua parikin kertaa starttaamaan ja startti siis kestää kauan. Vaihdoin K&N filtterin tilalle orkkis ilmanputsarin mutta ongelma ei mennyt sillä pois. Tuntuisi kuin sais liikaa bensaa kone. Ajattelin aluksi lastun pois ottamista, mutta olisko vielä jotain jota kantsis tarkistaa. ?
          Suuttimet vuotaa ?

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎