Jarrunesteen säiliö on tuolla oikealla raitisilmansuodattimen kotelon alla.
Ja ei, älä mene sinne.
Miksei? Olisin halunnut kattoo onko nesteen alle minimin ku palaa valoja taulussa.
Hmm, onko tos 2 pissapojan säiliöö? Nimittäin toinen on vasemmalla ihan ylhäällä oleva valkoinen.
edit: Selkis toi kolmonen
HMMM
(17:37:04) (ViliC) http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=187676
(17:37:51) (jeps) hahah
(17:37:52) (jeps) mitä vittua
(17:37:55) (jeps) kuinka yössä toi sälli on
(17:38:24) (ttw) tonne diagnoosipistokkeeseen kannattaa kaataa lasolia
ttw:elle suosittelen kaatamaan syylariin öljyä, jäähtyy paremmin. Tein itse niin ja tuli 6hp lisää! ;D
Sokka pois tuosta kotelon etupuolelta ja varovasti nostamalla saatat jopa nähdä nestepinnan, raitisilmasuodattimen kotelon kansi pitää irroittaa ensiksi, lanka siinä päällä.
Irti se lähtee ottamalla koteloon menevän putken liitoksen irti, kierretään putki vastapäivään irti tulipellistä (koppa saattaa irrota myös ilman putken kiertoa pois tulipellistä) ja sitten raitisilmakoppa lähteekin nostamalla.
mikä toi tollanen tehopesu on mullakin on tollanen säiliö e38 730d
miten toimii mitä tehdään :think
Tehopesu-tankkiin vaikka raakaa nestettä tai kesällä itikka-lasolia, sitä voi sitten tarvittaessa (jos on vaikka tosi likanen lasi) ruiskia erikseen sieltä.
Tehopesu-tankkiin vaikka raakaa nestettä tai kesällä itikka-lasolia, sitä voi sitten tarvittaessa (jos on vaikka tosi likanen lasi) ruiskia erikseen sieltä.
Comment