Saattaa kuulostaa vähän yksinkertaselta ongelmata, mutta minkäs teet kun ei oo ennen tehnyt.
ELI: Sigun kolmenelkussa helmat ovat pieniltä alueilta päässeet pintaruosteeseen. Mikä olisi porukan mielestä kätevin tapa rapsutella vanhat massat veke (hilseilee hieman irti) ja varmistaa ettei alle jää ruostetta yhtään. Esim tunkin kolot on hieman vaikeita kohtia. Jos tuon sattus vetäseen pellille niin eikös siinä lähde sinkitykset saman siliän tien? ...niin ja onkos tuossa -93 e34 edes mitä ruosteenestoja tehtaalla laiteltu? Mitäs ootte mieltä tommosesta ruosteenestosta jonka pitäs muka passivoida ruoste ettei se pääse etenemään?
Kyllähän homman saa monella konstilla hoidettua, mutta olisi tosiaan tarkoitus että ei alle jää mitään muhimaan
ELI: Sigun kolmenelkussa helmat ovat pieniltä alueilta päässeet pintaruosteeseen. Mikä olisi porukan mielestä kätevin tapa rapsutella vanhat massat veke (hilseilee hieman irti) ja varmistaa ettei alle jää ruostetta yhtään. Esim tunkin kolot on hieman vaikeita kohtia. Jos tuon sattus vetäseen pellille niin eikös siinä lähde sinkitykset saman siliän tien? ...niin ja onkos tuossa -93 e34 edes mitä ruosteenestoja tehtaalla laiteltu? Mitäs ootte mieltä tommosesta ruosteenestosta jonka pitäs muka passivoida ruoste ettei se pääse etenemään?
Kyllähän homman saa monella konstilla hoidettua, mutta olisi tosiaan tarkoitus että ei alle jää mitään muhimaan

Comment