Announcement

Collapse
No announcement yet.

535i -89 Liikaa painetta jäähdytysjärjestelmässä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • msmsalm
    Newbiemmer
    • Feb 2010
    • 4
    • Finland

535i -89 Liikaa painetta jäähdytysjärjestelmässä?

Joo elikkä lämmöt pysyy puolessa välissä ja puhaltaa lämmintä.
    Mutta vähän aikaa käytyään tulee vesipuolelle jumalaton paine, letkut tulee kivikoviksi ja paisarin korkin kun irrottaa niin tulvii nestettä reilusti
    "mäjelle". Kuuluuko sielä olla niin kova paine vai vuotaako kansipahvi? Onko termostaatti oikeinpäin kun laitoin sen silleen et "jousipuoli" on koneeseenpäin ja se aukeaa ikäänkuin myötävirtaan?
    Autoon on tehty 2000e:n kansiremontti 2005v. Mittarissa on tällä hetkellä 270tkm, onko paljo? Olen ostamassa kyseistä autoa."ehkä":think. En ole autolla ajanut vielä metriäkään.
  • Peltsii
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 7061
    • Turenki

Originally posted by msmsalm View Post
    Joo elikkä lämmöt pysyy puolessa välissä ja puhaltaa lämmintä.
    Mutta vähän aikaa käytyään tulee vesipuolelle jumalaton paine, letkut tulee kivikoviksi ja paisarin korkin kun irrottaa niin tulvii nestettä reilusti
    "mäjelle". Kuuluuko sielä olla niin kova paine vai vuotaako kansipahvi? Onko termostaatti oikeinpäin kun laitoin sen silleen et "jousipuoli" on koneeseenpäin ja se aukeaa ikäänkuin myötävirtaan?
    Autoon on tehty 2000e:n kansiremontti 2005v. Mittarissa on tällä hetkellä 270tkm, onko paljo? Olen ostamassa kyseistä autoa."ehkä":think. En ole autolla ajanut vielä metriäkään.
    Letkujen tulee olla kivikovia lämpimällä moottorilla, korkin kun irrottaa nestettä kuuluu tulvia jos moottori on lämmin. Järjestelmässä on max. 2.0bar paine. Termostaatti on oikeinpäin. 270tkm ei ole erityisen paljon.

Kysymykset sinnepäin: Mistä tiedät miten tulee painetta ja lämmintä sisään, kun et ole ajanut autolla metriäkään? Entä miten helvetissä olet vaihtanut siihen termostaatin, jos olet vasta ostamassa sitä?
    DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• msmsalm
      Newbiemmer
      • Feb 2010
      • 4
      • Finland

Joo kiitos vaan. No. Tiedän sen siitä koska olen käyttänyt sitä pihassani lämpöseksi useita kertoja ilmatessani nestepuolta kun vaihdoin siihen syylärin. Se on työkaverini auto ja ostan sen vasta kun olen saanut kuntoon ja leimattua. Sori jos hämmensin

Comment

• duuk
        Moderator
        • Dec 2006
        • 10506
        • Saaressa

Siinä kuva miten päin sen termarin siellä kuuluu olla..

duke's garage:
        Suzuki R50
        E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
        M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
        S38 S54 S62

instagram: _duuk

Comment

• msmsalm
          Newbiemmer
          • Feb 2010
          • 4
          • Finland