Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorin vaihto -92 320:seen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vipp3
    Newbiemmer
    • Oct 2004
    • 18
    • Vaasa

    Moottorin vaihto -92 320:seen?

    Olisikohan jollakin tietoa siitä mitä kaikkea pitää vaihtaa(jarruja,alustaa.. yms.), jos vaihdan 325:sen(24v) moottorin vuoden -92 320:seen?
    Entä pitääkö uudelleen rekisteröintiä miettiä noiden tehorajojen kanssa kun nehän ylittyisivät muutaman hepan?(ei 2.3l) Kannattaisiko miettiä moottoria 5-sarjalaisesta vai 3-sarjalaisesta.. Tosin tuo moottori voisi periaatteessa olla myös 2.3l tai 2.8l ehdotuksia?
    Mikä helvetin tehoratsia?
  • Lanttu
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 1643

    #2
    Ei ole järkeä. Myy 320 ja osta 325:nen tai vielä tehokkaampi.

    Comment

    • -kiki-
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 1160
      • Hämeenkyrö

      #3
      Originally posted by Lanttu
      Ei ole järkeä. Myy 320 ja osta 325:nen tai vielä tehokkaampi.
      Kukaan ei osta 320i jos vähääkään tietää mistään mitään
      F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

      Comment

      • Guest's Avatar

        #4
        Originally posted by -kiki-
        Originally posted by Lanttu
        Ei ole järkeä. Myy 320 ja osta 325:nen tai vielä tehokkaampi.
        Kukaan ei osta 320i jos vähääkään tietää mistään mitään
        Ei se nyt ihan noinkaan mene... Aika paljon vahemman rokottaa lompakkoa tuo pienempi malli ja sillakin moni parjaa... mutta mikali tehoa haluaa enemman on HUOMATTAVASTI kannattavampaa seka taloudellisesti etta vaivaan nahden vaihtaa koko autoa kuin pelkkaa tekniikkaa tuon ikaisessa autossa...

        Englannissa ei oo ''kk'si' :(

        Comment

        • ofb
          Bimmer Rookie
          • Sep 2003
          • 130
          • Keskeisessä Suomessa

          #5
          Originally posted by Lanttu
          Ei ole järkeä. Myy 320 ja osta 325:nen tai vielä tehokkaampi.
          Kyllä näitä paapottajia riittää joka foorumissa..."Myy vanha ja osta valmis"
          Lopettakaa jo isot ihmiset se turha lässyttäminen ja antaakaa kaverille oikeita neuvoja jos haluaa ko. projektin toteuttaa.....minä ainakin annan täyden tuen ja kannustuksen jos joku tällaisia projekteja tekee!!!!!!!!!
          E39 528iA Touring -97

          Comment

          • dantte
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 1532
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by ofb
            Originally posted by Lanttu
            Ei ole järkeä. Myy 320 ja osta 325:nen tai vielä tehokkaampi.
            Kyllä näitä paapottajia riittää joka foorumissa..."Myy vanha ja osta valmis"
            Lopettakaa jo isot ihmiset se turha lässyttäminen ja antaakaa kaverille oikeita neuvoja jos haluaa ko. projektin toteuttaa.....minä ainakin annan täyden tuen ja kannustuksen jos joku tällaisia projekteja tekee!!!!!!!!!
            Luuletks sä et toi tulee loppumaan? Tää on vasta alkua! Tällaisia tulee jatkuvasti... kysy sit siin vielä jotain apua...

            Comment

            • z3
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2004
              • 273
              • Tre

              #7
              Ei tartte kuin kone vaihtaa samanlaisesta ja ikäisestä 325:sta(jossakin oli 800e). Jarrut, laatikko ja ohjainboxi on sama. Konettakaan ei kokonaan tartte vaihtaa sillä 325:ssa on ainoastaan iskunpituus suurempi, joten kansikin käy 320:stä.
              - Parin Bemarin kokemuksella -

              Comment

              • antti79
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 2499
                • Littoinen

                #8
                Originally posted by -kiki-
                Originally posted by Lanttu
                Ei ole järkeä. Myy 320 ja osta 325:nen tai vielä tehokkaampi.
                Kukaan ei osta 320i jos vähääkään tietää mistään mitään
                320i on just hyvä auto! Äläs nyt viitsi lietsoa vihaa 320i:n päälle jos oma yksilösi sattuu olemaan lahna... :lol: Ei herneitä
                Niin ja se tekniikan vaihto käyn just noin ku z3 kertoi, jos iihen meinaat vielä ryhtyä. :juo
                sigpic
                Originally Posted by jari kihlman
                "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                Comment

                • jeps
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 1986
                  • Espoo

                  #9
                  Vaihtaa siihen vaan sen 325:n koneen eikä sano mitn, selvii ainaki helpoiten... 8)
                  Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

                  Comment

                  • Rossifumi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2004
                    • 1030
                    • Hamina

                    #10
                    Kannattaa varmaan saman tien laittaa 2.8 jos vaan jostain löytää ja M52 sopii tonne konehuoneeseen.
                    Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.

                    On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.

                    Comment

                    • kake
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2002
                      • 590
                      • Kerava

                      #11
                      Originally posted by z3
                      Ei tartte kuin kone vaihtaa samanlaisesta ja ikäisestä 325:sta(jossakin oli 800e). Jarrut, laatikko ja ohjainboxi on sama. Konettakaan ei kokonaan tartte vaihtaa sillä 325:ssa on ainoastaan iskunpituus suurempi, joten kansikin käy 320:stä.
                      Eipä ole kansi samanlainen 2.0:ssa ja 2.5:ssa.. :?
                      Mutta kone menee heittämällä, itse olen kyseisen projektin tehnyt.. 8)
                      Ainut mitä kannattaa muuttaa on bensanpaine. Meinaa mennä
                      muuten vähän laihalle 2.0 ruiskuilla... :oops:

                      Ja niille jotka meinaa että myy auto, osta uus -> voin sanoa että
                      helpommalla pääsee kun vaihtaa sen koneen tässä tapauksessa..
                      Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

                      Comment

                      • Lanttu
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2004
                        • 1643

                        #12
                        [quote="ofb"]
                        Originally posted by Lanttu
                        Lopettakaa jo isot ihmiset se turha lässyttäminen ja antaakaa kaverille oikeita neuvoja jos haluaa ko. projektin toteuttaa.....minä ainakin annan täyden tuen ja kannustuksen jos joku tällaisia projekteja tekee!!!!!!!!!
                        Eipä sinultakaan neuvoja näköjään saa.

                        Comment

                        • 0u†Law
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2003
                          • 944

                          #13
                          Originally posted by Rossifumi
                          Kannattaa varmaan saman tien laittaa 2.8 jos vaan jostain löytää ja M52 sopii tonne konehuoneeseen.
                          Eikös noissa kaikissa M52-koneissa ole ajonesto (ESW), jonka takia vaihto taitaa olla aika mahdotonta. (?)

                          PS. 320i on ihan pers... Ei ku siis SIKA hyvä! 8)
                          ????????????????????

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎