Voi v---u ku tipahti yks mutteri takapöntön sisään! Nyt se saakeli kilisee siellä jos laitan pöntön kiinni! Millä ihmeellä saan sen ulos per--le!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hassu juttu, miten saada mutteri ulos takapöntöstä!
Collapse
X
-
Originally posted by MazaiHeh... Jos se sinne meni ilman väkivaltaa, niin jahka tuo tulis poiskin? :wink:
Eli armoton heiluttaminen, samalla tavalla kuin akustisen kitaran sisään olisi pudonnut plektra.
Comment
-
-
Originally posted by IvvNOlisko joku magnettipäinen viritys tohon sopiva. Pitäis olla jo vähän kokoa kyllä silä magnetilla. Muttta joka iso johon kepin päähän jotenkin kiini, ja sillä sitten se mutteri sieltä pois.
:juo Siis, ei oikeasti ole mitään hajua :juoBMW F32 435d
Comment
-
-
Jep, kävi kuntosalista kun heiluttelin takapönttöä. Ei mikään ihan kevyt pökäle tuo M50 koneen takapönttö. Ja ei ole se pirun mutteri tullut vielä ulos! Äijä alkaa kyllä olla ihan loppu pöntön ravisteluun! Ja mitä naapuritkin meinaa kun mä heilun pihalla valtava auton pakoputki kädessä helvetisti heiluen ja kiroten! Hulluna ne mua pitää perhana! Kyllä osaa ottaa pattiin, eihän tota voi allekkaan pistää kun sit se perkele helisee kokoajan! Eikä viitsisi ton takia uuttakaan käydä ostamassa, ei ole sieltä halvemmasta päästä!
Comment
-
-
Jeeh, tulihan se sieltä! Just kun olin luovuttamassa ja nostin pöntön seinän viereen pystyyn, niin mutteri kieri ulos! Kyllä helpotti. Naapurit olivat jo varmaan soittaneet valkotakkiset sedät hakemaan mua. Seuraavassa Turun Tienoo lehdessä on varmasti juttu: "Sekopäinen nuori mies nähty Littoisissa riehumassa häirintyneessä mielentilassa aseenaan BMW merkkisen henkilöauton takapönttö."
Comment
-
-
tiän tunteen.ite otin joskus piikin tankista täyttöaukon läpää irti joka oli pienillä kuusiokolopulteilla kii.tietysti oli peukaulo keskellä kämmentä ja pultti lipsahti tankkiin.aikani kirosin ja aloin ruuvaan uutta pulttia tilalle.mutta eipä riittäny yks kerta,sama juttu.kaks pulttia tankissa eikä millään pois vaikka kuinka ois ravistanu,eikä auttanu magneettivirityksetkään.siel ne on varmasti vielä tänäpäivänäki.BMW............Toys for big boys!
Comment
-
Comment