Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 td at. moottori ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Markto
    Newbiemmer
    • Mar 2010
    • 7
    • Kotka

    525 td at. moottori ongelma

    elikkäs voisko joku ilmotella noita koneen anturien arvoja?
    ja mitkä seikat voisivat aiheuttaa tuon tehon katoamisen?
    vääntö puuttuu! ei jaksa mennä 120km/h nelosella jos tulee loiva ylämäki, sekä paikaltaan lähteminen on todella nihkeetä? tuntuu ettei syötä tarpeeksi ainetta.
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    edit: täyttä paskapuhetta..
    Last edited by peto2; 06-03-2010, 19:47.
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • jari j
      Newbiemmer
      • Feb 2010
      • 1
      • suomi

      #3
      525 td

      mulla on -95 525 td paperien mukaan.uitettu doitslantista

      Comment

      • Lasa
        Bimmer Rookie
        • Sep 2005
        • 43

        #4
        Originally posted by peto2 View Post
        tuo td malli on todella laiska, vaikka kaikki 115hv olisi tallella.. mutta mietin että onko malli nyt oikea kun tietääkseni 525td:tä ei olisi koskaan valmistettu, ainoastaan tds :think
        Kyllä mallia 525TD on valmistettu. Se on ilman välijäähdytintä. TDS on välijäähdyttimellä.

        Comment

        • msjn
          Bimmer Rookie
          • Jul 2005
          • 76

          #5
          On kyllä 525td:tä valmistettu ja olen sellaisen omistanutkin eikä ollut mitenkään laiska,524td on sitä enemmän. Kaverini autossa oli saman tapainen ongelma ja diesel huollossa vaihtoivat jonkun anturin pumpusta. Ei ollut muistaakseni kovin kallis operaatio..

          Originally posted by peto2 View Post
          tuo td malli on todella laiska, vaikka kaikki 115hv olisi tallella.. mutta mietin että onko malli nyt oikea kun tietääkseni 525td:tä ei olisi koskaan valmistettu, ainoastaan tds :think

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8262
            • Järvikylä (Nakkila)

            #6
            Originally posted by Lasa View Post
            Kyllä mallia 525TD on valmistettu. Se on ilman välijäähdytintä. TDS on välijäähdyttimellä.
            joo kyllä tuota on näemmä tehty.. kun ottaa silmän käteen
            kylläkin on yhtä yleinen kuin e34 M5
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • Markto
              Newbiemmer
              • Mar 2010
              • 7
              • Kotka

              #7
              mutta kun kovemmilla pakkasilla ei tahtonut vaihdepäällä lähteä liikkeelle ennen kuin sai 1000 rpm. mittariin. joskus joutuu antaa vapaalla kierroksia ja laittaa vaihteen päälle et pääsee liikkeelle. juuri käynnistettäessä pakkasilla ei pariin minuuttiin reakoi kaasuun mitenkään???????? nyt pelaa taas vähän paremmin. arvelisin laatikko tai laatikon boksin vikaa????:think

              Comment

              • Markto
                Newbiemmer
                • Mar 2010
                • 7
                • Kotka

                #8
                muttu eikö tossa 525 tds moottorissa ole muutakin eroa kun välijäähdytin ja ahtopaine? jos oikein käsitin tds 2.1bar td 1.9 ja syöttölaitteet olis samat?

                Comment

                • ongelmalapsi
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2006
                  • 1063
                  • Hämeenlinna

                  #9
                  Sähköpumppu ongelmaa, tai ahtopaineet hukassa. Katoppa että ahtopainetunnistimessa on letku kiinni, ite josksu unohdin sen irti eikä oikeen kulkenut
                  -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
                  -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
                  -Voimaa.com Ohjelmoinnit
                  -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
                  -Ilmastointi huolto alkaen 69€
                  Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
                  GMC Topkick C6500 rollback -95
                  Ford F-350 4X4 Wrecker -97
                  E46 330xiA -02
                  Chrysler neon -99

                  Comment

                  • Markto
                    Newbiemmer
                    • Mar 2010
                    • 7
                    • Kotka

                    #10
                    kaikki letkut on kiinni ja tunttuu ettei millää letkulla ole merkitystä onko se kiinni vai ei., sekä toi siirtopumppu tuntuis olevan ihan turha kapistus tuolla??. mut tarvis löytää jostain noita anturien arvoja ym. jos jollain olis tietoo? ja touhon liikkeele lähtö ongelmaan auttaa kun ottaa valot pois!
                    Last edited by Markto; 07-03-2010, 13:44.

                    Comment

                    • ongelmalapsi
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2006
                      • 1063
                      • Hämeenlinna

                      #11
                      Mitäs anturien arvoja kaipailet? voin kaivella tänään niitä koneelta..
                      -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
                      -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
                      -Voimaa.com Ohjelmoinnit
                      -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
                      -Ilmastointi huolto alkaen 69€
                      Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
                      GMC Topkick C6500 rollback -95
                      Ford F-350 4X4 Wrecker -97
                      E46 330xiA -02
                      Chrysler neon -99

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎