Elikkäs olis kiva tehä tälläi faq josta vois katella suoraan mitä antureita pitäisi löytyä ja mistä kukin löytyy ja mitä ongelmia mahollisesti kyseisen anturin hajoaminen aiheuttaa. Olisi myös hienoa jos joku osaisi aina kertoa miten voi testata onko anturi oikeasti rikki eikä vain huonosti kiinni/likanen tai jotain muuta samanmoista.
Toivottavasti kukaan ei nyt polta proppuja kun availen uutta threadia vasta-alkajana.
Lisäilen tähän aina kun löydän jotain/ joku kertoo ohjeet jne.
Ohjeet mieluusti muotoa:
Mikä malli,
Mikä anturi
Kuva/ohjeet sijainnista
Aiheutuneet viat,
Ohjeet vaihtoon.
-------------------
E39
Kampiakselin asentotunnistin:
Osa numero 9
Vaihto:
Luettu forumilta: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=171350
Flektin kun irroittaa homma helpottuu, ei pakollista.
Vanoksen öljyletkua pitää löysätä ja öljynsuodatinkotelon kans+suodatin siksi aikaa pois että mahtuu imusarjan alle liittimelle käsi.
------------
Lista mitä kaivataan vielä:
Öljynlämpötila-anturi
AUC- eli kaiketi automaatti ilmastoinnin anturi
Toivottavasti kukaan ei nyt polta proppuja kun availen uutta threadia vasta-alkajana.

Lisäilen tähän aina kun löydän jotain/ joku kertoo ohjeet jne.
Ohjeet mieluusti muotoa:
Mikä malli,
Mikä anturi
Kuva/ohjeet sijainnista
Aiheutuneet viat,
Ohjeet vaihtoon.
-------------------
E39
Kampiakselin asentotunnistin:
Osa numero 9
Vaihto:
Luettu forumilta: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=171350
Flektin kun irroittaa homma helpottuu, ei pakollista.
Vanoksen öljyletkua pitää löysätä ja öljynsuodatinkotelon kans+suodatin siksi aikaa pois että mahtuu imusarjan alle liittimelle käsi.
------------
Lista mitä kaivataan vielä:
Öljynlämpötila-anturi
AUC- eli kaiketi automaatti ilmastoinnin anturi