Tartteekohahon tuollaisiin toimenpiteisiin ruveta. Anturien (imusarjanpaineanturi)vaihdon/rassausten jälkeen....Vai kuittaileeko automaattisesti... Auto E-46 320d touring vm 4/2000
Antureiden nollaus/kuittaus?
Collapse
X
-
Tags: None
-
käsittääkseni vain MAF ja suuttimien korjausarvot ovat sellaisia joista tarvii esim. vaihdon yhteydessä adaptaatioarvot nollata. Muista antureista pitäisi riittää pelkän vikakoodin nollaus, jos sellainen on ilmestynyt.Originally posted by carlssonc35 View PostTartteekohahon tuollaisiin toimenpiteisiin ruveta. Anturien (imusarjanpaineanturi)vaihdon/rassausten jälkeen....Vai kuittaileeko automaattisesti... Auto E-46 320d touring vm 4/2000
Itse en ainakaan heti muista, että olisi tullut muihin antureihin liittyviä adaptaatioarvoja vastaan testereissä (inpa, autocom..)sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
-
muistaakseni TIS:n ohje oli, että jos vaihtaa 2 tai useamman suuttimen niin mukauma-arvot pitää nollata..mitään erillisiä koodauksia ei tarvitse. Tämä tosin luultavasti vain nopeuttaa boksin oppimista uusiin suuttimiin/mukaumiin jne.. Toivottavasti en ihan väärin muistaOriginally posted by wmb330d View PostSiis hetkinen, jos vaihtaa 2 uutta suutinta niin pitääkö koodailla tai jotain?:think
sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
Comment
-
Kiitoksia vaan nopeasta vastauksesta.Originally posted by Dunky View PostDME valikon alta painat Adaption nappulasta
Toivottavasti löysin oikean paikan eli mulla löytyi Adaption Erase nappula Error Meromyn alta. Ja sieltä painelin noi kaikki erase:t mitä oli tarjolla
Ja kyseessä M54 moottori.
Comment

Comment