Homman nimi on että mulla leves bemarista kytkin. Auto on E34 525i (m20). Kytkinpoljin alkoi temppuilemaan vaihdetta vaihtaessa (pohjaan painettaessa alkoi rutiseen ja poljin pomppimaan) ja sen jälkeen yritin survoa vaihdetta silmään väkisin että saisin autoa vähän siirrettyä niin kytkin poljin jäi pohjaan ja vaihteet eivät menneet enää silmään. ei edes auto sammuksissa. Uusi kytkinasetelma ja siirtohaarukka vaihdettu. Vaihteet eivät vaan mene silmään. Onkohan laatikko ottanu niin paljon damagea että olisi vaihdon tarpeessa?
Vaihdelaatikossa vika?
Collapse
X
-
Vanhassa paketissa oli vissiin painelaakeri palasina ja vaihdoit uuden? Tarkastithan, että kytkinsylinteri on kunnossa? Vaikuttaako vika nyt siltä, että kytkin ei irroita(laatikko kurisee, kun vaihdetta painaa päälle) ja vaihteet ei sen takia mene päälle? En jaksa uskoa, että laatikko olis noin pienestä ottanu itteensä.Originally posted by imäkelä View PostHomman nimi on että mulla leves bemarista kytkin. Auto on E34 525i (m20). Kytkinpoljin alkoi temppuilemaan vaihdetta vaihtaessa (pohjaan painettaessa alkoi rutiseen ja poljin pomppimaan) ja sen jälkeen yritin survoa vaihdetta silmään väkisin että saisin autoa vähän siirrettyä niin kytkin poljin jäi pohjaan ja vaihteet eivät menneet enää silmään. ei edes auto sammuksissa. Uusi kytkinasetelma ja siirtohaarukka vaihdettu. Vaihteet eivät vaan mene silmään. Onkohan laatikko ottanu niin paljon damagea että olisi vaihdon tarpeessa?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment