Olen koittanut etsiä 21" vanteita 5x120 jaolla, mutta malleja tuntuu olevan kovin nihkeästi. Yleensä koot hyppäävät 20" suoraan 22", ja 21" jää välistä. Muutamia olen kyllä löytänyt: Breyton GTR, Breyton Spirit, BBS RX II. Mitä muita vanteita löytyy 21" koossa? HRE:tä saisi kyllä, mutta menee jo liian arvokkaaksi. Eli vinkkejä otetaan vastaan. Tarkoitus olisi laittaa nämä 5-sarjan f10:n alle..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä 21" vanteita?
Collapse
X
-
Esim. http://www.hartge.de/
Tuolla on noi yhdet maukkaat 21", taisi olla jollain foorumilaisellakin e60 alla.
...
Comment
-
-
Originally posted by rakentamo View PostMuistaakseni nimimerkki Sieben myy siistiä 21" settiä oikealla jaolla ja 5-sarjan et:llä.f10 523i & e60 M5
Comment
-
-
oletko nähnyt tuon BBS RX2 setin, mikä mulla on myynnissä? menisi hienosti 255/30 kumeilla ja hintakin pitäisi olla kohdallaanpunnitsin vanteen ja se on vain reilut 14kg... monet halvat 19" vanteetkin on jo saman painoisia. perus henkilöautoon laittaessa kannattaa noin isojen vanteiden painoissa olla tarkkana. esim. Hartgen Classic 2 oli varmaan 5kg painavampi ja se tuntuu!
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postoletko nähnyt tuon BBS RX2 setin, mikä mulla on myynnissä? menisi hienosti 255/30 kumeilla ja hintakin pitäisi olla kohdallaanpunnitsin vanteen ja se on vain reilut 14kg... monet halvat 19" vanteetkin on jo saman painoisia. perus henkilöautoon laittaessa kannattaa noin isojen vanteiden painoissa olla tarkkana. esim. Hartgen Classic 2 oli varmaan 5kg painavampi ja se tuntuu!
f10 523i & e60 M5
Comment
-
-
Originally posted by BeQ View PostJoo, noita on kyllä tullut katottua. Tarkoitus olisi löytää taakse hieman leveämpi vanne, mutta mikäli en muuta settiä löydä tässä viikon sisällä niin otan yhteyttä.
noi löytyy tosiaan multa heti kotoa. ennen oli saatavilla leveämmälläkin takavanteella, mutta ei enää. hintakin oli tosin 500e kalliimpi. just kattelin yhdelle toisellekin 21 tuumaisia, niin ainoat järkevät löytyy oikeastaan Breytonilta, mutta hinta menee jo reilusti päälle pariin tonniin.
Comment
-
Comment