Announcement

Collapse
No announcement yet.

KIIRE!!! kysymyksia virinokasta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #16
    Originally posted by Arto


    Originally posted by muggo
    Mutta stroukkaus vaikuttaa todella PALJON juurikin vääntöihin
    tämä on tiedossa ja siksi kiinnostaa että onko stroukkaus miten iso töinen operaatio ja kalliskin teettää jossain :?:
    No mulle tuli maksaa pyöreesti 1900€

    Samalla tuli tehtyä kunnon remppa koneelle

    - 2.7l alakerta
    - kaikki tiivisteet ja stefat
    - hihna ja kiristinrulla
    - männänrenkaat ja kk:n laakerit
    - Kannenpultit
    - Kansi koneistettiin. Kaikki ohjurit, seetit ja vähän kanavia
    - 272 asteinen nokka m-sportista joskus ostettu hiottu nokka
    - Keinuvipuihin isommat epäkesko säätimet
    - [email protected] suuttimet
    - Tulpat, letkuja, liittimiä ja ilman putsari
    - öljyt ja suodatin
    - Kytkin, asetelma ja painelaakeri
    - bensapumppu
    - pyöriä ja jakaja
    - Puolet kannen venoista
    - Bensanpaineensäädin
    - Peltisarja ja tupla rosteri putkisto
    - 325 kaasuläppä

    Ja tietysti työ päälle jos ei itse tee. Mulla meni tohon parin viikon illat

    Ja kaiken lisäks homma meni vituiks kun tehoa ei sitte tullutkaan tarpeeks
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • Arto
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1079
      • Vaasa

      #17
      Originally posted by Wittu_joo
      Originally posted by Arto


      Originally posted by muggo
      Mutta stroukkaus vaikuttaa todella PALJON juurikin vääntöihin
      tämä on tiedossa ja siksi kiinnostaa että onko stroukkaus miten iso töinen operaatio ja kalliskin teettää jossain :?:
      No mulle tuli maksaa pyöreesti 1900€

      Samalla tuli tehtyä kunnon remppa koneelle

      - 2.7l alakerta
      - kaikki tiivisteet ja stefat
      - hihna ja kiristinrulla
      - männänrenkaat ja kk:n laakerit
      - Kannenpultit
      - Kansi koneistettiin. Kaikki ohjurit, seetit ja vähän kanavia
      - 272 asteinen nokka m-sportista joskus ostettu hiottu nokka
      - Keinuvipuihin isommat epäkesko säätimet
      - [email protected] suuttimet
      - Tulpat, letkuja, liittimiä ja ilman putsari
      - öljyt ja suodatin
      - Kytkin, asetelma ja painelaakeri
      - bensapumppu
      - pyöriä ja jakaja
      - Puolet kannen venoista
      - Bensanpaineensäädin
      - Peltisarja ja tupla rosteri putkisto
      - 325 kaasuläppä

      Ja tietysti työ päälle jos ei itse tee. Mulla meni tohon parin viikon illat

      Ja kaiken lisäks homma meni vituiks kun tehoa ei sitte tullutkaan tarpeeks
      tämäpä siinä just onkin että onko tulos niin suuren summan arvoinen :wink: varmaan kannattavampaa ois turbottaa sitten joskus.. ja itellä kun ei oo tällä hetkellä tiloja mitään isompaa remonttia varten eikä taitoakaan moottoripuolella yhtään liikaa :lol:
      325tds -97
      GSX-R1000 -04

      Comment

      • mukko
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 5965
        • Uleåborg

        #18
        ...........
        Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:31.
        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

        Save the World, Fuck The Fuel Economy
        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎