Elikkä olen katellut uutta autoa ja vaihtoehdot ois E34 525i (m50) tai 535i sekä E36 325i. Ajan paljon pitkää matkaa ja muutenkin isompi auto ois enemmän mieleen, mut kaikki E36 mitä olen ajannu on tuntuneet alustaltaan vastaavia E34 jämäkämmiltä. Olenko aivan hakoteillä vai? Ja millaset erot on noilla 2.5 ja 3.5 koneilla tehojen puolesta, ainakin hevosvoimien perusteella aika pienet vai?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä näistä?
Collapse
X
-
Juu olen tässä kans aatellut tuota E34 m50b25 vanos koneisena, katselin kans tuota m30b35 koneista mut se taitaa olla aika vanhaa moottori tyyppiä ? vai onko ? warmaan aika mukava olisi tuo isompi koneinen... luulisin että aika vääntävä joka kierrosalueella... E36 jo koettu kai sekin auto on mut nyt kun sitä vuoden kuljettelin ni e34/e39 on seuraava...F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
-
-
Noista vaihtoehdoista ottaisin ehdottomasti e34 m50b25:lla. Isompi ja laadukkaammin tehty kori kuin e36:ssa. Viimeksi viikko sitten kuuntelin kun kaveri harmitteli vaihdettuaan e34 525i:stä e36 320i:een, vahvisti omaa kokemusta että 500-sarjalainen on kivempi varsinkin jos paljon ajaa.
Onhan se e36 varmaan hieman ripeämpi, mutta onko sillä normaalikäytössä kuinka paljon painoarvoa on jokaisen itse päätettävissä... Ajettavuushan on molemmissa hyvä ja alustaa muokkaamalla saa sitten sellaisen millaisesta tykkää.
Tuo m30 kone on tosiaan vanhoja peruja, taitaa juontaa tyypiltään 1960 luvulle. Pomminvarma kone kun vain öljyjä vaihtaa ja huoltaa asiallisesti. Ominaisuudet ei ole uudempien moottorien kanssa ihan samaa tasoa (mm.2-venttiiliä/sylinteri..), mutta hyvä moottori sekin.
Comment
-
-
Minkäslaiset noissa E34 on yleensä vakuutusmaksut? Ja muuttaako mielipiteitä jos tohon mun listaan lisätään vielä 540, joka vielä pysyis budjetissa? En hae mitään räppäily peliä, vaan autoa jolla on mukava ajaa kaupungissa ja ennenkaikkea maantiellä, mutta tehoa pitää olla, et matkanteko on sujuvaa :wink:
Comment
-
-
Originally posted by MasaYardsMinkäslaiset noissa E34 on yleensä vakuutusmaksut?
M30B35 moottori kestää oikein huollettuna kauemmin kuin kori :wink:
Comment
-
-
Ja muuttaako mielipiteitä jos tohon mun listaan lisätään vielä 540
8)
Comment
-
Comment