Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missä BMW:n malleissa ns.putkivetarit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jukka81
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 1176

    Missä BMW:n malleissa ns.putkivetarit?

    Missä malleissa on nuo ontot vetoakselit? nämä 26-27mm halkaisijaltaan olevat kun ovat umpirautaa, ja n.38mm paksut ovat onttoja, mutta mistä malleista löytyy, ja isommalla 94mm jakoisella nivelellä?
    -E30 325i M-TechII Turbo
    -E39 528iA M-Sport
    -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4646
    • Tuusula

    #2
    E36 M3 3.2:ssa on reilut 10mm paksummat vetarit kuin normi 3.0 M3:ssa joten olisiko ainakin siinä moiset?
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Jukka81
      BTCF Member
      • Nov 2002
      • 1176

      #3
      Originally posted by Jonsku View Post
      E36 M3 3.2:ssa on reilut 10mm paksummat vetarit kuin normi 3.0 M3:ssa joten olisiko ainakin siinä moiset?
      Tästä olikin epäilys että 3,2 M3:sessa olisi, hyvä homma! Lisää malleja missä olisi?
      -E30 325i M-TechII Turbo
      -E39 528iA M-Sport
      -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual

      Comment

      • Jukka81
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 1176

        #4
        BMWfans-sivustoa äkkiä selaamalla näyttäis että E32 730i manuaalissa olis kans 38mm paksut vetarit.. hmm joo.
        -E30 325i M-TechII Turbo
        -E39 528iA M-Sport
        -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual

        Comment

        • Jasu
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 2110
          • Tampere / Isojoki

          #5
          M3 3.2 (S50 ja S52)
          525d ja 530d (M57)
          E38 725tds ja 730d
          E46 isommat bensat ja dieselit
          E60, E61, E63, E64 dieselit ja isot bensat
          E65 ja E66 dieselit

          edit. näissä ainakin LK=94MM/D=38MM
          Last edited by Jasu; 11-05-2010, 22:26.
          Volvo S80 V8
          Mercedes C250d
          M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

          Comment

          • Jukka81
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 1176

            #6
            Originally posted by Jasu View Post
            M3 3.2 (S50 ja S52)
            525d ja 530d (M57)
            E46 isommat bensat ja dieselit
            E60, E61, E63, E64 dieselit ja isot bensat
            E65 ja E66 dieselit

            edit. näissä ainakin LK=94MM/D=38MM
            Hyvä hyvä! E36 328i:ssa näkyy kans olevan 38mm paksut vetarit, mutta nivel on pienemmällä jaolla(86mm vrt.94mm.)

            Onkohan E38, E34, E28, E32, E23 tai jopa E12- malleissa ollut kyseisiä vetareita, isolla nivelellä?
            -E30 325i M-TechII Turbo
            -E39 528iA M-Sport
            -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual

            Comment

            • Jasu
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 2110
              • Tampere / Isojoki

              #7
              Enpä usko että noissa vanhemmissa malleissa niitä on.
              Volvo S80 V8
              Mercedes C250d
              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

              Comment

              • Tzeimi
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2004
                • 2067
                • Banshee - Jyväskylä

                #8
                Originally posted by Jukka81 View Post
                Hyvä hyvä! E36 328i:ssa näkyy kans olevan 38mm paksut vetarit, mutta nivel on pienemmällä jaolla(86mm vrt.94mm.)

                Onkohan E38, E34, E28, E32, E23 tai jopa E12- malleissa ollut kyseisiä vetareita, isolla nivelellä?
                E38/32:sta en tiedä mutta muissa on umpijöötiä.
                Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                & 02 tulpo saniteetti dyno




                Älä väkisin, ota isompi vasara.
                If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                Comment

                • Jukka81
                  BTCF Member
                  • Nov 2002
                  • 1176

                  #9
                  Originally posted by Tzeimi View Post
                  E38/32:sta en tiedä mutta muissa on umpijöötiä.

                  Ok. täytynee ensin kokeilla umpinaisia akseleita lyhentää, pätkä pois keskeltä, ja hitsata takaisin vahvikeholkkien kera. Näkyy vaan olevan pintakarkaistuja nuo akselit, joten saa nähdä miten käy.
                  -E30 325i M-TechII Turbo
                  -E39 528iA M-Sport
                  -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual

                  Comment

                  • jmp2002
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 5727
                    • Rovaniemi

                    #10
                    muista kertoa tuliko kestämään..
                    E30 325i Touring -89
                    E30 325i touring -88 m50tbo
                    G20 330e M-Sport -20

                    Comment

                    • Jukka81
                      BTCF Member
                      • Nov 2002
                      • 1176

                      #11
                      Originally posted by jmp2002 View Post
                      muista kertoa tuliko kestämään..
                      Jep, mikäli nyt ei sitten satu löytymään sitä ennen noita onttoja malleja.
                      -E30 325i M-TechII Turbo
                      -E39 528iA M-Sport
                      -E46 330i Cabriolet M-Sport Individual

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎