Eikös E38 730d:ssä ole ZF:n vahvempi laatikko kuin 530d:ssa(GM). Ei sillä, tuskin tätäkään laitetta kannattaa polkea paikallaan. Mitäs tällä paikallaan polkemisella muuten ylipäätänsä halutaan saavuttaa, melusaasteen lisäksi?
Kierrätät vaan tappiin asti. Suuttimet puhdistuu ja tulee kadonneet hepat takas. Turbolle ois hyvä jos sammutat vielä täysiltä kierroksilta niin karstat irtoo. Kyllä tulee hyvä.
Kierrätät vaan tappiin asti. Suuttimet puhdistuu ja tulee kadonneet hepat takas. Turbolle ois hyvä jos sammutat vielä täysiltä kierroksilta niin karstat irtoo. Kyllä tulee hyvä.
Kierrätät vaan tappiin asti. Suuttimet puhdistuu ja tulee kadonneet hepat takas. Turbolle ois hyvä jos sammutat vielä täysiltä kierroksilta niin karstat irtoo. Kyllä tulee hyvä.
en ole kuullut kyllä 0.5s savutustestistä :o Diesel moottorit yleisesti pitäisi olla tehtaan jäljiltä semmoisia, jotka eivät sano mitään "kaasupohjaan" testistä.
Jos jotain hajoaa, ei moottorissa ole ollut kaikki kunnossa, laatikosta ei taas tietoa miten tomaatti reagoi, mutta yleensä diesel autoa mitatessani min aika mitä auton on tarvinnut huuattaa oli noin 3-4sek ja parhaillaan jopa +15sek :P
Kauhealtahan se kuulostaa huudattaa vekotinta, mutta niin ne tekee katsastuksessakin.
Bmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
Comment