Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 tds Touring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rodriquez
    Newbiemmer
    • Oct 2004
    • 3

325 tds Touring

Olen lähdössä Saksanmaalle tutkailemaan autoja. 325 tds touring olisi kiikarissa. Onko kellään kokemuksia kyseisestä biilistä. Onko tiedossa vikoja, puutteita, huomautettavaa, miten toimii automaattivaihteistolla? Onko asioita joihin kannattaa kyseisen mallin kohdalla erityisesti kiinnittää huomiota tarjousta tehdessä. Kiikarissa vm.96 tai tuoreempi alle 200 000 ajettu.
  • TuomasTee
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 529
    • Kotka

Mulla on just kyseinen Saksasta hommattu.
    Jänniä ominaisuuksia:
    -Avain kulunut käyttökelvottomaksi
    -Tuulilasi vaihdettu
    -Rattiin laitettu päällinen
    -Kylmäkäynnistyksessä pölläyttää pahasti ja käy hetken epätasaisesti ja tärisevästi, hehkuongelma ilmeisesti, koska parikymmentä sekuntia käytyään toimii kuin mikä.
    -Epämääräinen polttoainevuoto, sen verran että haju tulee mutta lätäkköä ei.
    -Mittarissa kuitenkin 160 tuhatta.

Tollaset epäilyttävät asiat mulla. Ei sitä periaatteessa tiedä, vaikka kilometrit pitäisivätkin paikkansa, mutta aika outoja juttuja nuo.

Käynnistyvyyteen kannattaa ilmeisesti kiinnittää huomiota.
    Muuten törkeen kiva auto, lastulla varsinkin. Kuluttaa vähän ja kulkee ihan hyvin. Mulla on kulutus aina 6 litraa/100km, ajaa sitten kaupunki- tai matka-ajoa... Jos pahasti revittelee, kulutus on 8.
    Kysy vaan lisää jos joku juttu kiinnostaa.
    BMW F15 X5 M50d -14

Comment

• aapok
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 807
      • Liperi

mulla oli sedan ja automaatti, se vei sen 8l ku ajoi kohtuu kiltisti ja 8.5 ku ajoi reilummin. Kannattaa tarkkaan kuunnella sitä automaattia että ei nyvi kun vaihtaa ja myös helposti rupee antamaan aantä.
      -Aapo-

520da touring Lci M-sport -07
      1600-2 -68 (kaveriprojekti)
      Chevrolet Avalanche LTZ -09
      Sea Ray 230 sundancer -94

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎