BMW 535i kulutus 40l/100km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • relluttaja92
    Newbiemmer
    • Apr 2010
    • 4
    • finland

    BMW 535i kulutus 40l/100km

    Elikkäs kyselisin apuja kun ostin tossa tommosen 535i ja se nielasee sen 40 litraa per 100km, niin onko tuommonen lukema normaali tommosessa 3.5l myllyssä, vai voika rikkinäisellä ilmamassamittarilla olla vaikutusta asiaan, koska myyjä sanoi että ilmamassamittari on paskana ja pitäisi ostaa uusi niin tehot rupeis löytymään myös ja bensan kulutus tippuisi?????
    Last edited by Leka; 24-05-2010, 17:23. Reason: Otsikon VOI myös tehdä oikein...
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14541
    • Oulu

    #2
    No kyllähän se ilmamäärämittari on aika iso tekijä tehon ja polttoainetalouden suhteen.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA (2.8l) '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #3
      Originally posted by relluttaja92 View Post
      .....535i ja se nielasee sen 40 litraa per 100km, niin onko tuommonen lukema normaali tommosessa 3.5l myllyssä...
      Villi arvaus, että ehkä ko.kulutus ei ole ihan normaali 535i:n kulutus jolla se on aikoinaan rullannut ulos tehtaan portista?

      Comment

      • jumbo
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 6603
        • Lappeenranta

        #4
        Otsikko!!! Ja toivotaan että selviää pelkällä massamittarilla kun "rikkinäisenä" olet ostanut.
        M550d

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #5
          Otsikosta -10 pojoa ja

          Jos kyseessä on M30 niin mitä todennäköisimmin IMM on helpolla tavalla rikki, eli kärjet ovat hanganneet hiilisillan jostain kohtaa puhki. Korjaus/mittausohjeita löytyy haulla.

          Korjauksen jälkeen pikku buutti vikakoodeille ja tekee muutenkin terää silloin tällöin, ohjeita ko. operaatioon löytyy yllättäen taas haulla.
          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • riuska
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2008
            • 1148
            • Lahti

            #6
            eika siinä muuta kun uutta imm ostamaan kannattaa avata tosiaan se kansi ja katsoa missä kunnossa ne hiilipinnat ovat tai no mitäpä siitä katsomisesta olisi apua:think
            F30 320d
            F30 320i
            E46 320i
            E36 325i
            E30 316

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by riuska View Post
              eika siinä muuta kun uutta imm ostamaan kannattaa avata tosiaan se kansi ja katsoa missä kunnossa ne hiilipinnat ovat tai no mitäpä siitä katsomisesta olisi apua:think
              Pojat, pojat, ei ne IMM:t katsomalla parane Tai ehkäpä katsomisesta on sittenkin apua, netti on väärällään IMM:n korjausvideoita, jopa juutuubasta löytyy.
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              • riuska
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2008
                • 1148
                • Lahti

                #8
                Originally posted by Leka View Post
                Pojat, pojat, ei ne IMM:t katsomalla parane Tai ehkäpä katsomisesta on sittenkin apua, netti on väärällään IMM:n korjausvideoita, jopa juutuubasta löytyy.
                joo tuli itekki joskus 316i siirrettyy vähän sitä hiilipintaa ku oli niin kulunut se siitä tyhjäkäynti alueelta ja sitten taas toimi hyvin vähän aikaa..
                F30 320d
                F30 320i
                E46 320i
                E36 325i
                E30 316

                Comment

                Working...
                X