elikkäs kuinka saisi helposti testattua toimiiko syylärin flekti?
jäähdyttimen puhallin
Collapse
X
-
Nopeampi tapa mun mielestä on ottaa konehuoneen ylimääräisestä releboksista yksi rele irti ja jumpperoida sitten relekannasta. Aikaa tuohon testaukseen menee ehkä 10s.Originally posted by Dunky View PostLiitin irti ja annat sille viraa suoraan liittimen päästä
Comment
-
ööööhh:think kuinkas tämä tapahtuu ja mikähän rele?meinaan ku ei oikein ole sähkäri miehiäOriginally posted by Leka View PostNopeampi tapa mun mielestä on ottaa konehuoneen ylimääräisestä releboksista yksi rele irti ja jumpperoida sitten relekannasta. Aikaa tuohon testaukseen menee ehkä 10s.
Comment
-
Hakua kannattaa käyttää
Esim. tästä löytyy kokolailla varmasti kaikki tarvittava tieto, viimeisessä postauksessa on jopa kytkis.
Jos jumpperoi hitaamman pyörintänopeusreleen ja flekti ei pyöri->Etuvastus rikki, moottori jumissa tai johtovika.
Jos jumpperoi nopeamman pyörintänopeusreleen ja flekti ei pyöri->Moottori jumissa tai johtovika.
Ei kannata jatkaa kokeilua kovinkaan kauaa jumpperoinnilla jollei flekti lähde pyörimään. Voi tulla sulakevikoja tai pahimmassa tapauksessa tulipalo...
Comment
-
montako noita releitä pitää olla?itellä 2 ja ensimmäinen puuttuu??löytyy oranssi ja keltanenOriginally posted by Leka View PostHakua kannattaa käyttää
Esim. tästä löytyy kokolailla varmasti kaikki tarvittava tieto, viimeisessä postauksessa on jopa kytkis.
Jos jumpperoi hitaamman pyörintänopeusreleen ja flekti ei pyöri->Etuvastus rikki, moottori jumissa tai johtovika.
Jos jumpperoi nopeamman pyörintänopeusreleen ja flekti ei pyöri->Moottori jumissa tai johtovika.
Ei kannata jatkaa kokeilua kovinkaan kauaa jumpperoinnilla jollei flekti lähde pyörimään. Voi tulla sulakevikoja tai pahimmassa tapauksessa tulipalo...
Comment
-
Kuinkas monesta releestä tuossa aiemmin kirjoitin, väreillä ei ole väliä, vaan niiden releiden toiminnoillaOriginally posted by 540_E34 View Postmontako noita releitä pitää olla?itellä 2 ja ensimmäinen puuttuu??löytyy oranssi ja keltanen
Kuvasta releet K22 ja K21 otetaan pois ja jumpperoidaan relekannasta liittimet 30 ja 87, ei tietenkään yhtäaikaa, vaan jommasta kummasta kannasta yksitelleen.
Se kolmas rele on ajovalojen pesurille jota sulla ei ilmeisesti ole.
Kyseessä lienee kuitenkin E34 nimimerkin perusteella?
Comment
-
Niinku Leka tuossa jo kirjoittikin: onko autosi E34 koria?????
Jos on niin katsot releen pohjasta pinnit 30 ja 87, sitten vastaavat liitokset releen kannasta yhdistät sähköjohdolla. Virrat päällä tietenkin tai vaikka auto käynnissä.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
juu kyllä auto e34,meen heti koittaan.kiitosOriginally posted by Dunky View PostNiinku Leka tuossa jo kirjoittikin: onko autosi E34 koria?????
Jos on niin katsot releen pohjasta pinnit 30 ja 87, sitten vastaavat liitokset releen kannasta yhdistät sähköjohdolla. Virrat päällä tietenkin tai vaikka auto käynnissä.
Comment
-
niin vielä et kokeilenko molemmista releistä nuo 30-87?Originally posted by Dunky View PostNiinku Leka tuossa jo kirjoittikin: onko autosi E34 koria?????
Jos on niin katsot releen pohjasta pinnit 30 ja 87, sitten vastaavat liitokset releen kannasta yhdistät sähköjohdolla. Virrat päällä tietenkin tai vaikka auto käynnissä.
Comment
-
molemmista vuorotellen toinen on hidan ja toinen nope (high speed ja normal speed)
ota sieltä syylärinpäästä se lämpöanturin liitin irti ja kokeilet sieltä ydistää johdolla kaikkia napoja niin pitäis pyöriä hitaasti ja nopeasti jos ei niin sit sieltä releestä... niin et polta koko autoa...
(vänkärinpuolelta valontakaa suojamuovi pois kaksi muovi ruuvia ja sit näkyy jo liitin...)
siellä kolme nastaa ja ei satu vahinkoa vaikka yhdistää "väärin"€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
ok,kiitoksia.nyt tyhmäkin ymmärsiOriginally posted by 2bar..ahhh View Postmolemmista vuorotellen toinen on hidan ja toinen nope (high speed ja normal speed)
ota sieltä syylärinpäästä se lämpöanturin liitin irti ja kokeilet sieltä ydistää johdolla kaikkia napoja niin pitäis pyöriä hitaasti ja nopeasti jos ei niin sit sieltä releestä... niin et polta koko autoa...
(vänkärinpuolelta valontakaa suojamuovi pois kaksi muovi ruuvia ja sit näkyy jo liitin...)
siellä kolme nastaa ja ei satu vahinkoa vaikka yhdistää "väärin"
Comment
-
noniin nyt olis kokeiltu ja ekaks otin anturin liittimen irti ja kokeilin tökkiä kaikkia mahdollisia mut ei mitään.sit kokeilin releestä ja oranssista lähti pyörimään mut keltasesta ei tapahtunu mitään.entäs nytten??kokeilin uudestaan anturin päästä ja toimi 1 mut ei toinen.onko sit toi hidas joka ei toimiOriginally posted by 540_E34 View Postok,kiitoksia.nyt tyhmäkin ymmärsi
Last edited by 540_E34; 15-06-2010, 19:29.
Comment
Comment