Väittäisin myös näin mutuna että nappalederit on olleet kalliimmat.
Montana on ollut se "perusnahka". Minulla on E46 325i sedanissa Montana schwarz ja cabrioletissa Nappa inkblau/schwarz.
Montana vs. Nappa sisustat
Collapse
X
-
Kaikille pintanahkalaaduille pitäis käydä samat aineet. Ite käytän satulasaippuaa ja valjasrasvaa.Originally posted by T3 View PostOK, kiva saada todellista käytännön tietoa. Olen tekemässä kauppoja autosta, jossa on Nappa-lederit ja siksi vaan kysyin.
Onkos noilla hoitoaineilla nahan suhteen eroja? Pitääkö Nappalle tms. olla jokin omansa, vai käykö kaikille sama?
Siis nahkaverhoilun hoitoon, en muuten
Mokkanahka ja nupukki on sitte eri asia.
Leave a comment:
-
OK, kiva saada todellista käytännön tietoa. Olen tekemässä kauppoja autosta, jossa on Nappa-lederit ja siksi vaan kysyin.Originally posted by buksin-1 View PostOmassa käytössä on ollut molempia Nappa joustaa ja on liukas eikä rypyt jää taas montanaan rypyt jää helpommin (kuskin penkki) ja niiden kohdalla lähtee maalit pinnasta.
Onkos noilla hoitoaineilla nahan suhteen eroja? Pitääkö Nappalle tms. olla jokin omansa, vai käykö kaikille sama?
Leave a comment:
-
Omassa käytössä on ollut molempia Nappa joustaa ja on liukas eikä rypyt jää taas montanaan rypyt jää helpommin (kuskin penkki) ja niiden kohdalla lähtee maalit pinnasta.Originally posted by T3 View PostTarkoittaako tuo mahdollisesti sitä, että Montana olisi paremmin "kulutusta kestävä", kuin Nappa? Vai onko noilla käytännön eroja?
Leave a comment:
-
Tarkoittaako tuo mahdollisesti sitä, että Montana olisi paremmin "kulutusta kestävä", kuin Nappa? Vai onko noilla käytännön eroja?Originally posted by buksin-1 View PostEi värieroja, mutta materiaalieroja kyllä on, nappa on pehmeämpi ja sileämpi kun taas Montana kovempi ja pinta on karhea.
Leave a comment:
-
Okei, kuvista vaan olen katsonut että Montana näyttäis vähän harmaammalta.
Leave a comment:
-
Ei värieroja, mutta materiaalieroja kyllä on, nappa on pehmeämpi ja sileämpi kun taas Montana kovempi ja pinta on karhea.
Leave a comment:
-
Montana vs. Nappa sisustat
Onkos noilla E39 nahkasisustoilla jotain sävyeroja? eli esim. musta Montana ja musta Nappa -verhoilu?
Olisi siis tarkoitus laittaa Nappa point-verhoillut istuimet eteen niin ajattelin että meniskö takapenkiksi perusnahkapenkki mustana..Tags: None
Leave a comment: