Täytys virittää 520i bemaria vm88. Kertokaas miten onnistuis Täl hetkel kone pitää aivan järkyttävän kauheeta kilkatusta :S eli sen takia räjäytän koko koneen kuhan vaan kerrotte että mitä pistän sitte ineen
Turbo ja alle 150 heppaa tehoa penkipaperiin. Ainut jolla saa jotain tuosta irti järkevällä budjetilla. m20 ahtamisesta on tälläkin foorumilla paljon asiaa.
Tai sitten tuo myyntiin ja tilalle vaikka 525 jossa on jo abs jarrut niin elämä on paljon helpompaa...
Joka vitu kerta pitää ehdottaa uude ostamista... Sitä en täs älyy. Jos haluu rakentaa kaks litrasesta ni sitte rakentaa jumalauta. kyl siittä tehoo irti saa helposti. pitemmät kanget ja uutta mäntää ja sillee mut siittä mä tarviin tarkemman selityksen.
Joka vitu kerta pitää ehdottaa uude ostamista... Sitä en täs älyy. Jos haluu rakentaa kaks litrasesta ni sitte rakentaa jumalauta. kyl siittä tehoo irti saa helposti. pitemmät kanget ja uutta mäntää ja sillee mut siittä mä tarviin tarkemman selityksen.
Joka vitun kerta täytyy tehdä uusi topicki vaikka tietoa olisi tarjolla jo ennestään. Saa itsekin sitä tietoa yrittää etsiä.
oon mä sitä ettiny ja kaiken jo lukenu mut ei niistä ota paavikaa selvää ko ne siel riitelee keskenään. Linkittäkää jtn oikeeta tietoo kankien ja mäntien vaihdosta. Porauksesta suuttimista putkistosta.
Comment