Announcement

Collapse
No announcement yet.

320dhen tehoa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jäpikkä
    Newbiemmer
    • Jun 2010
    • 6
    • suomi

    320dhen tehoa

    morjensta!

    eli mitä tehonlisäys "lastuja" suosittelisitte 2006 320ppiseen?:think

    auto on otettukäyttöön alkuvuodesta 2006 ja on vain 150hp koneella...

    hintahaitari on ainaki aika huima?

    http://www.powerdiesel.fi/?sivu=list_infos&l=545 mitä mieltä tuosta?
  • aapok
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 807
    • Liperi

    #2
    itsellä on omassa kiinni v-techin säädettävä boxi ja tehonlisäys on kyllä huomattava! En ole viitsiny edes täysillä pitää kun muuttuu vähän liian on/off tyyliseksi jos on nuppi kaakossa...
    -Aapo-

    520da touring Lci M-sport -07
    1600-2 -68 (kaveriprojekti)
    Chevrolet Avalanche LTZ -09
    Sea Ray 230 sundancer -94

    Comment

    • same-xx
      Newbiemmer
      • Apr 2009
      • 18
      • hyvinkää

      #3
      V-tech tai kueberl, siinä parhaat ja ilmanmuuta boxi, ei lastu. Sillä välytään myöhemmiltä ohjelmisto ongelmilta. V-Tech todellakin suomen paras paja, ja kaikenlisäksi siellä epd-motorsportilla pidetään huoli että kaikki todella toimii. Ja jos vaihdat myöhemmin niiden uudempaan tuotteeseen ottaa ne vaihdossa vahan takasin hyvällä hyvityksellä!
      Itsellä Kueberl boxi joka myös ihan v:un hyvä, mutta ruutia meinaa tulla sen verran ettei paikat kestä. Ja on kovin kallis. EPD-motorsport löytyy täältä sivuilta jäsenä.

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Originally posted by same-xx View Post
        V-tech tai kueberl, siinä parhaat ja ilmanmuuta boxi, ei lastu. Sillä välytään myöhemmiltä ohjelmisto ongelmilta. V-Tech todellakin suomen paras paja, ja kaikenlisäksi siellä epd-motorsportilla pidetään huoli että kaikki todella toimii. Ja jos vaihdat myöhemmin niiden uudempaan tuotteeseen ottaa ne vaihdossa vahan takasin hyvällä hyvityksellä!
        Itsellä Kueberl boxi joka myös ihan v:un hyvä, mutta ruutia meinaa tulla sen verran ettei paikat kestä. Ja on kovin kallis. EPD-motorsport löytyy täältä sivuilta jäsenä.
        :think


        Se muuttuu nuppi kaakossa just siks on-off tyyliseksi, että toteutustapa on harakiri ja perustuu ecun harhaanjohtamiseen. Taitaapi olla näitä perinteisiä rail-paineen huijausbokseja joita on moneen hintaan tarjolla.

        Ohjelmoinnin taso taas riippuu ihan tekijästä, oikein tehtynä auto toimii oikein ja aina paremmin kuin jollain rail-painelinjaan liitettävällä boksilla.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Juspa
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 1223
          • Pori

          #5
          Ise hommasin Celtic Tuningin eMotion boksin ja softan, jonka ajoin viime viikolla autooni. Lupasivat tuohon 163hp 320d:hen sen 212/430 ja kyllä tuntee eron. Voima tulee todella reippaasti verrattuna vanhaan ja kasvaneen väännön tuntee persuksissa.

          Mittailin keskiarvoja, niin 80-120km/h menee nyt 3:lla 4.9s ja 4:lla 5.5s. Ennen kolmosella ei edes saanut vauhtia sinne (rajotin poistui myös) ja nelosella meni 6.6s.
          E70 M-Sport AlpinWeiß 3

          Ex.
          F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
          E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
          E90 320d -05 Schwartz 2
          E36 328i touring -97 Diamantschwartz
          E36 352i -91 Diamantschwartz

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎