Announcement

Collapse
No announcement yet.

poiss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Larry
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2002
    • 646
    • höpö

    poiss

    poiss
    Last edited by Larry; 24-10-2011, 23:45.
  • Tarute
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 345
    • Jyväskylä

    #2
    Originally posted by Larry View Post
    Voiko vanos kannen laittaa ei vanos alakertaan ja vanoksen toimintaan? Ostin nimittäin sellaisen moottorin jossa oli vanos kansi, mutta lohko oli ei vanos lohko ja vanos oli pois käytöstä. Omassa autossa johon tuo moottori on tulossa on ollut vanos kone. Eli jos vaihdan öljynsuodatin jalan ja johtosarjan ja laitan vanoksen käyttöön, niin tuleeko ongelmia?
    Ei muutakun kansi päälle. Lohkoissa ei ole eroja.
    340KW/600NM

    Comment

    • Larry
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2002
      • 646
      • höpö

      #3
      Originally posted by Tarute View Post
      Ei muutakun kansi päälle. Lohkoissa ei ole eroja.
      Olin lukevinani jostain että vanos ja ei vanos moottoreissa on eripituiset kkanget ja eri puristus?

      Comment

      • Larry
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2002
        • 646
        • höpö

        #4
        Onkohan kellään varmaa tietoa asiasta, käsittääkseni puristukset jäävät vain matalemmiksi? onkohan ei vanos alakerrassa männissä venttiilien kolot?

        Comment

        • Laakeri
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2005
          • 983
          • Rovaniemi

          #5
          Ainakin M50B28 stroukkauksissa käytetään vanoksen mäntiä koska ovat matalemmat, joten onhan niillä eroa. Vanoksellisessa on tosiaan 140mm kanget ja vanoksettomassa 135mm, mutta taasen vanoksellisen männät ovat matalemmat.
          E34 S38B38
          E36 S50B30us hx52 ->M50B32
          2gen RAM 5.9 cummins

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎