poiss
poiss
Collapse
X
-
Originally posted by Larry View PostEli mitä toimenpiteitä pitää tehdä jos haluaa vanoksen pois käytöstä ja moottorin toimimaan normaalisti? Tiedän että se ei ole järkevää, mutta tässä tapauksessa on.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
Originally posted by Larry View PostEli mitä toimenpiteitä pitää tehdä jos haluaa vanoksen pois käytöstä ja moottorin toimimaan normaalisti? Tiedän että se ei ole järkevää, mutta tässä tapauksessa on.
Googlesta:
Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Comment
-
-
Originally posted by e36coupe View PostJoihinkin malleihinhan myydään ihan vanos block off -kittejä.
Googlesta:
http://www.ca-automotive.co.uk/varia...jMzUyMw==.html1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostNiille, jotka tahtovat yhtä lailla moottorinsa tehoa laskea, mutta ajavat joko vanoksettomalla moottorilla tai jostain syystä tahtovat toimivan vanoksen moottorissaan yhä säilyttää, voinen kohtuullista korvausta vastaan koneistaa mittatilaustyönä erilaisia kuristus-suppiloita moottorin imupuolelle. Halvempana vaihtoehtona tarjoan myös sparkplug block off -kittejä 6-12 -sylinterisiin.
...eikös se vanos mykisty pelkällä solenoidin johdon irroituksella?Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
lainataas vähäse..
ostin tossa e36 325i:n moottorinluovuttajaks m20->m50 swappii..
huomasin semmosen sekasikiön että kone on vanos mutta johtosarja, imm, ecu ja muut on non-vanos koneesta..
eli eikös sillon vanos ole periatteessa pois käytöstä? (ainakaan se solenoidin johto ei ole kytketty mutta öljylinja tulee)
meneekö homma sillo niin että kone on joko alaalta tukkonen tai yläältä?
jos näin on nii riittääkö vanoksen poistoon non-vanos imunokka ja ratas?Nissan Skyline Gts-T R33
Comment
-
-
Jos mulla oli vanos kone mutta moottorinohjaus non-vanos niin tekisin yksinkertaisen purkin vaikka mikrokontrollerilla tai melkee millä vaan mikä lukee moottorinohjaukselta mittaristolle lähtevää kierrostietoa ja määrätyn kierrosluvun jälkeen vaan napsauttaa solenoidille tuon 12v.
Niinhän se alunperinkin toimii, tietysti riippuu hieman myös kuormitustilanteesta jne mutta perjaatteessa tommonen kierrospohjanen on-off ratkasu on erittäin helppo tehdä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJos mulla oli vanos kone mutta moottorinohjaus non-vanos niin tekisin yksinkertaisen purkin vaikka mikrokontrollerilla tai melkee millä vaan mikä lukee moottorinohjaukselta mittaristolle lähtevää kierrostietoa ja määrätyn kierrosluvun jälkeen vaan napsauttaa solenoidille tuon 12v.
Niinhän se alunperinkin toimii, tietysti riippuu hieman myös kuormitustilanteesta jne mutta perjaatteessa tommonen kierrospohjanen on-off ratkasu on erittäin helppo tehdä.
mulla ei nimittäi mitää hajua miten tommone lähettäs ees tekemää..
moottorin osaan kyllä vaihtaa mutta että tommosen rakennus vieläD
Nissan Skyline Gts-T R33
Comment
-
-
Originally posted by modekter View Postosaatko itsetehdä kyseisen purkin? jos osaat mihin hintaa?
mulla ei nimittäi mitää hajua miten tommone lähettäs ees tekemää..
moottorin osaan kyllä vaihtaa mutta että tommosen rakennus vieläD
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment