Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peaken lukijan manuaali!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Perlenbacher
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2010
    • 1103
    • Suomi

Peaken lukijan manuaali!

Sellainen onglema on kun ostin jonkun peaken kopio vikakoodilukijan, että mulla ei ole siihen listaa mistä selviäisi M52 moottorin vikakoodit. Aidon Peaken mukana tällainen euro-manuaali toimitetaan kuulemma, mutta eihän noiden kiinalaisten mukana sellaista tule. Jos joltain tällainen löytyy niin voisiko ilmoittautua, tarvitsisin sen skannattuna, tai pitäisi saada ainakin tietoon parit koodit. Jos joku tietää nettiosoitetta mistä sen saisi niin yhtälailla tervetullut tieto. On pari päivää jo googletettu ja toivo alkaa ehtymään.
  • Arnolds
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 3310
    • Kajjjaani

Auttasko noi

tai

F26 xDrive20d TwinPower

EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

Comment

• Perlenbacher
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2010
      • 1103
      • Suomi

Kiitos linkeistä, nuo perusmanuskat on katsottu läpi, mutta niistä puuttuu nimenomaan tuo 328i, jota ei jenkkilässä ole myyty ilman OBD2 liitäntää. Euromarkkinoille noihin ohjeisiin liitetään sellainen lappunen jossa on nämä tapaukset selvitetty ja vikakoodit listattu. Olisko täällä foorumilla jotain jolla on peaken lukija ja viitsisi skannata sen lapun tai tehdä listan vikakoodeista 328I:hin reiluhkoa vaivanpalkkaa vastaan?

Comment

• JJT
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6694
        • .......

Originally posted by Perlenbacher View Post
        Kiitos linkeistä, nuo perusmanuskat on katsottu läpi, mutta niistä puuttuu nimenomaan tuo 328i, jota ei jenkkilässä ole myyty ilman OBD2 liitäntää. Euromarkkinoille noihin ohjeisiin liitetään sellainen lappunen jossa on nämä tapaukset selvitetty ja vikakoodit listattu. Olisko täällä foorumilla jotain jolla on peaken lukija ja viitsisi skannata sen lapun tai tehdä listan vikakoodeista 328I:hin reiluhkoa vaivanpalkkaa vastaan?
        Mulla on usa-lista ja m52b25 e36, usa-listasta löytyi kyllä käyvät koodit kun vaan kokeilemalla etsi oikean sarakkeen jossa koodien merkitys täsmää.
        Myyn:
        M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

• Perlenbacher
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2010
          • 1103
          • Suomi

Kokeilin tuotakin, mutta kun näppäsin ilmamassamittarin anturin irti niin tuli koodi 41 joka ei täsmää. Minkä auton taulukkoa käytit itse?

Comment

• JJT
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6694
            • .......

Kokeilin tuotakin, mutta kun näppäsin ilmamassamittarin anturin irti niin tuli koodi 41 joka ei täsmää. Minkä auton taulukkoa käytit itse?
            Nyt ei ole vehkeet lähettyvillä mutta oisko ollu 96-> se taulukko 11(16) tms.
            Myyn:
            M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

• Perlenbacher
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2010
              • 1103
              • Suomi

Hyvältä näyttäis tuo taulukko muuten, mutta kone herjaa vikakoodin 11 jota ei löydy listasta? Kiitoksia kuitenkin avusta!

Comment

• Perlenbacher
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2010
                • 1103
                • Suomi

Nyt 20e tilisiirtona sille kuka pistää mulle privalla tai maililla listan tuon 328i:n vikakoodeista jolla tuon peaken kinkkikopion heksadesimaalien merkitys aukeaa! Alan olla epätoivoinen

Comment

• JJT
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 6694
                  • .......

Nyt 20e tilisiirtona sille kuka pistää mulle privalla tai maililla listan tuon 328i:n vikakoodeista jolla tuon peaken kinkkikopion heksadesimaalien merkitys aukeaa! Alan olla epätoivoinen
                  Mitenkä hengenhätä on?
                  Voin laittaa asevelihintaan 0€ listan joka toimii mulla, jos ei oo hirvee kiire.
                  Myyn:
                  M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

• Perlenbacher
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2010
                    • 1103
                    • Suomi

Kyllähän se rupee ottaan päähän kun käyttöauto pitäs saada pelaan kelvollisesti se 11/16 lista näyttää muuten oikealta, mutta pitäis saada arpomatta tietää esim. se koodi 11. /c:stä mitata jotain osaa muutaman tunnin ja sitten selviää että koodi ei tarkoittanutkaan sitä Kaikki listat käyty läpi ja yksikään ei täsmää täydellisesti. Usa manuaali multa kyllä löytyy ettei sen puoleen.

Ja kiitos jos viitsit sitä listaa laittaa, eiköhän samat koodit oo 25 ja 28 vehkeissä.
                    Last edited by Perlenbacher; 15-07-2010, 17:35.

Comment

• JJT
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6694
                      • .......

Kyllähän se rupee ottaan päähän kun käyttöauto pitäs saada pelaan kelvollisesti se 11/16 lista näyttää muuten oikealta, mutta pitäis saada arpomatta tietää esim. se koodi 11. /c:stä mitata jotain osaa muutaman tunnin ja sitten selviää että koodi ei tarkoittanutkaan sitä Kaikki listat käyty läpi ja yksikään ei täsmää täydellisesti. Usa manuaali multa kyllä löytyy ettei sen puoleen.

Ja kiitos jos viitsit sitä listaa laittaa, eiköhän samat koodit oo 25 ja 28 vehkeissä.
                      No jos sulta usa-manuaali löytyy niin tuskin minusta on apua, joitain koodeja oon kokeillu niin näyttäs mulla pitävän paikkansa tuo 11/16:think
                      Ihan kaikkee en kyllä oo testannu
                      Myyn:
                      M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍