Itsellä kiinnostaisi kans, tosin e39 540i:in tulossa. Onko D2-tyyppinen kivirekimäinen vai KW:n tyyppinen jämäkkä mukavuusalusta? Ja eihän tämä vain ole samalta linjalta puskettu kuin D2?:think
D2-alustat vastaavia ja tarjouksessa 699€/sarja ja 2v. takuulla
Itse laitoin tuonne BC-Racing:iin kyselyä ja sanoivat että vaikka ei mitään kampanjaa ole päällä,niin ovh hinnoista tullaan vähän alaspäin.Palaa sopivuustaulukon ja hintojen kanssa asiaan huomenna.
Itse laitoin tuonne BC-Racing:iin kyselyä ja sanoivat että vaikka ei mitään kampanjaa ole päällä,niin ovh hinnoista tullaan vähän alaspäin.Palaa sopivuustaulukon ja hintojen kanssa asiaan huomenna.
Ok, yritin soitella tuonne race.fi:hin missä tuota D2 kaupataan ja kysellä eroavaisuuksia juuri BC alustaan. Oli liike vain mennyt kiinni ja huomenna soittelen tuonne aamusta.
Itselle tuli juuri V1- sarjalaiset e30 325:seen http://deadracer.fi/ nimisestä puljusta.
Homma toimi juuri niinkuin pitikin. Tai no ekat iskarit olivat väärät kun olivat tehtaalla mokanneet mutta, oikeat tulivat nopeasti perille. Asentelin taakse vasta tänään noi eli paha sanoa mitään kun edessä on iskarit aivan loppu ja kauheeksi horokiksi vielä jäi.
Itselle tuli juuri V1- sarjalaiset e30 325:seen http://deadracer.fi/ nimisestä puljusta.
Homma toimi juuri niinkuin pitikin. Tai no ekat iskarit olivat väärät kun olivat tehtaalla mokanneet mutta, oikeat tulivat nopeasti perille. Asentelin taakse vasta tänään noi eli paha sanoa mitään kun edessä on iskarit aivan loppu ja kauheeksi horokiksi vielä jäi.
Tuleeko tolla sarjalla e30:seen eteen jotkut uudet tolpat? Vai pitääkö toimittaa omat tolpat tehtaalle tms... jos siis eteenkin tulee korkeus säätö?
Eli E92:seen löytyy ja hinta yhteensä (sis.toim.kulut) 850 €
Tolpat ovat vain kiinnilaittoa vailla. Tähän mennessä Mitään ongelmia ei ole ollut. Nyt taistelua hammastangon kanssa. pitäisi jotain tiivisteitä vaihtaa, tuntuu vain hullulta maksaa 58e tosta korjaus sarjasta kun noita o-renkaita saa 1e/kpl.
alusta toimii paremmin kuin hyvin. säätöjä en ole pahemmin kerinnyt hakea. mites porukalla e30pissä takana toimii noi kumit. pian ottaa yhteen noi hmm jousien kumit.
Comment