Announcement

Collapse
No announcement yet.

Päästöt kohilleen!

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lankinen
    Bimmer Rookie
    • Jun 2008
    • 46
    • Rantasalmi

    Päästöt kohilleen!

    Eli ois pientä probleemaa ton m20b25 koneen päästöjen kanssa. Hc liian korkee aika reilusti,autossa virinokka,lastu ja jotain muuta pientä viriä .Auto käy tyhjäkäynnillä ku V8 ja käy helvetin rikkaalla eli saisko ton jotenkii säädettyä ilman säädettävää nokkapyörää silleen ,että menee leimasta läpi.
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #2
    Niin onko se ollut kokoajan nokan ja muitten viritysten kanssa tollanen vai muuttunut nyt ?

    Älä ainakaan mene korjaamaan sieltä missä vika EI ole.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • Lankinen
      Bimmer Rookie
      • Jun 2008
      • 46
      • Rantasalmi

      #3
      On se ollu koko ajan tommonen et ei mitään muutosta oo sen suhteen tapahtunu.Auto vaan ollu seisonnassa pari vuotta ja nyt pitäs saaha leimalle.

      Comment

      • petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

        #4
        Kerroppa mikä nokka ja miten korkeat päästöt ja mitä muuta viriviriä?
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

        Comment

        • Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16362
          • Leppävirta

          #5
          Mikäs se on nyt sitten vuosimalliltaan? Ja ilmeisesti on vähäpäästöinen kun HC:t "korkeat"
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

          Comment

          • Lankinen
            Bimmer Rookie
            • Jun 2008
            • 46
            • Rantasalmi

            #6
            Joo eli ei oo vähäpäästönen Hc oli 2720/1000 nokka on CatCamsin 290 vuosimalli 1988, muuta viriä peltipakosarja,lastu,putkisto.

            Comment

            • Haju69
              Administrator
              • Nov 2005
              • 16362
              • Leppävirta

              #7
              Originally posted by Lankinen View Post
              Joo eli ei oo vähäpäästönen Hc oli 2720/1000 nokka on CatCamsin 290 vuosimalli 1988, muuta viriä peltipakosarja,lastu,putkisto.
              No onhan korkeat lukemat..
              LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
              E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
              B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

              Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
              Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
              Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

              Comment

              • petrolhead
                Moderator
                • Feb 2004
                • 13793
                • Hyvinkää

                #8
                Muistinvarainen quote yhdestä m20 topikista:
                "288[?] nokkaa kokeiltu , päästöt karkasi yli asteikon."
                2015 VW Crafter
                1984 BMW 316
                2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                Comment

                • Lankinen
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2008
                  • 46
                  • Rantasalmi

                  #9
                  Onhan ne mutta sillon ku noi lukemat otettiin oli imuvuotoja O2 10,37/5,00 jotka on nyt kyllä korjattu

                  Comment

                  • petrolhead
                    Moderator
                    • Feb 2004
                    • 13793
                    • Hyvinkää

                    #10
                    Originally posted by Lankinen View Post
                    Onhan ne mutta sillon ku noi lukemat otettiin oli imuvuotoja O2 10,37/5,00 jotka on nyt kyllä korjattu
                    Okei , ja nyt ilman imuvuotoja päästöarvot on .. ?:think
                    2015 VW Crafter
                    1984 BMW 316
                    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                    Comment

                    • Lankinen
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2008
                      • 46
                      • Rantasalmi

                      #11
                      Sehän siinä onnii ku sitä ei oo sen jälkeen käytetty testerillä , mutta oon aika varma että se hc on vielä liian korkee ,tyhjäkaynti ei oikeestaan parantunu yhtään vaikka imuvuodot paikkas ja seos suhde mittari näyttää että käy tosi rikkaalla ,lämpimänä vähän parempi seos heti ku tulee ajamasta mut sit seos menee reilusti rikkaan puolelle???

                      Comment

                      • petrolhead
                        Moderator
                        • Feb 2004
                        • 13793
                        • Hyvinkää

                        #12
                        Seossuhdemittarit voi näyttää todellista seosta tai sitten jotain muuta.
                        2015 VW Crafter
                        1984 BMW 316
                        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                        Comment

                        • Simpel
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2008
                          • 405

                          #13
                          ei mitään..saa poistaa
                          Last edited by Simpel; 31-08-2010, 20:22.

                          Comment

                          Working...
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎