Tämä on oikeastaan Opel-kysymys.
Kun etuvetoisen Opelin taka-akselissa havaitaan lommo niin mihin pitäisi kiinnittää huomiota. Kyseessä on tavallinen perhe-auto, ei mikään rassi. Kaikki alkuperäistä.
Onko siellä siis ns. lukko vetämättömissä pyörissä ja miksi. Miksi ei ole pelkät ripustukset ja antaa pyöriä pyörien niinkuin haluaavat...
Koko kysymys on perustettu sille pohjalle, että korjaamolta sanoivat että lommo on ja pitäisi vaihtaa taka-akselisto mutta menee leimalle kuitenkin.
Ei kai takavetoisen bemarinkaan edessä ole etupyörien välillä akselia, vai onko? Tai en minä tiedä mutta tuntuisi aika hölmöltä ratkaisulta.
Nythän puhutaan eri asioista tietysti, mutta miksi ihmeessä etuvetoisen auton takapyörät pitäisi olla akselilla kytkettynä toisiinsa?
Tämä saattaa tietysti hiukan huvittaa jotain joka tietää autoista, mutta minulle asia on täysin hepreaa.
Auto on Opel Corsa B 1998 Swing 1,2 (ajettu vasta 89 000!).
Kun etuvetoisen Opelin taka-akselissa havaitaan lommo niin mihin pitäisi kiinnittää huomiota. Kyseessä on tavallinen perhe-auto, ei mikään rassi. Kaikki alkuperäistä.
Onko siellä siis ns. lukko vetämättömissä pyörissä ja miksi. Miksi ei ole pelkät ripustukset ja antaa pyöriä pyörien niinkuin haluaavat...
Koko kysymys on perustettu sille pohjalle, että korjaamolta sanoivat että lommo on ja pitäisi vaihtaa taka-akselisto mutta menee leimalle kuitenkin.
Ei kai takavetoisen bemarinkaan edessä ole etupyörien välillä akselia, vai onko? Tai en minä tiedä mutta tuntuisi aika hölmöltä ratkaisulta.
Nythän puhutaan eri asioista tietysti, mutta miksi ihmeessä etuvetoisen auton takapyörät pitäisi olla akselilla kytkettynä toisiinsa?
Tämä saattaa tietysti hiukan huvittaa jotain joka tietää autoista, mutta minulle asia on täysin hepreaa.
Auto on Opel Corsa B 1998 Swing 1,2 (ajettu vasta 89 000!).
Comment